سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسعود فاتح : چندی است که مطالبی از فردی معلوم الحال به نام حسین درخشان در برخی رسانه ها منعکس می شود. آغاز این حرکت رسانه ای که از سوی برخی روزنامه ها و سایت های منتسب به جریانی خاص آغاز شده است جریانی هدف مند در راستای استفاده از یک عنصر معلوم الحال و بی آبرو برای تخریب است.

بنده به جهت آنکه از نخستین سال های شکل گیری جریان رسانه یی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سردبیری سرویس جامعه اطلاعاتی ایسنا را بر عهده داشتم وقایع مرتبط با سایت های اینترنتی و وبلاگ ها را به صورت مستمر پیگیری می کردم.

در آن سال ها دست نوشته هایی به نقل از وبلاگ نویسی به نام حسین درخشان در صفحه اینترنت برخی روزنامه ها به چشم می خورد که به جهت داشتن مخاطب خاص توجه اذهان عمومی را به خود جلب نمی کرد.

بعدها وی با هدف راهیابی به خاک آمریکا راهی کانادا شد و به جهت تلاطمی که در زندگی فردی اش پیش آمد سرگردان سال ها در آن دیار ماندگار شد.

کسانی که نوشته هایش را دنبال می کردند به یاد دارند که وی به کرات پا را از گلیم خود فراتر نهاد و به حرمت شکنی مقدسات و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت که البته وبلاگش در داخل ایران فیلتر شد.

چند سال پیش که به جهت حضور در اجلاس جامعه اطلاعاتی تونس به همراه تیمی از وزارت ارتباطات در آن کشور حضور داشتم او را دیدم. از مشکلاتش در زندگی شخصی برای برخی دوستانش تعریف می کرد و مشکلاتی که به جهت حضور غیرقانونی در آمریکا برایش پیش آمده و مجبور به ماندن در کانادا شده است را شرح می داد. بالاخره او به آرزویش رسید و وارد خاک آمریکا شد.       

روزی که روزنامه ای دولتی مطلبی از او را نقل کرد بسیار شگفت زده شدم چرا که کسانی که دستی در رسانه دارند و او را می شناسند و نوشته هایش را به یاد دارند هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند در ادبیات وارد در نظام رسانه های کشور عزیزمان نامی از او بیاورند. شاید آن زمان اقدام این روزنامه دولتی را بیشتر یک حرکت نسنجیده پنداشتم تا هدف مند.

ولی امروز تیتری دیگر برگرفته از وبلاگ درخشان در یکی از این سایت ها نظرم را به خود جلب کرد که خبر از پروژه تخریب رئیس جمهور پیشین کشورمان می داد. اقدامی ناصواب که هر کسی در آن شریک نمی شود. انتظار می رود مخالفان حضور جناب آقای خاتمی در انتخابات آتی حداقل از افراد موجه تری برای پیشبرد اهدافشان استفاده کنند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]