سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

احمدی نژاد: مشایی مظلوم واقع شد!

پنج شنبه 87 شهریور 28 ساعت 6:55 عصر
رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه "حرف مشایی حرف ملت و دولت است و ما قطعا برای رژیم صهیونیستی ملت و دولت قائل نیستیم" در خصوص مباحث اخیر گفت: تصور می کنم آقای مشایی در این زمینه مظلوم واقع شد در حالیکه او هیچگاه واژه "ملت اسرائیل" را به کار نبرده است.
احمدی نژاد در ادامه کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه ایران در زمینه اظهارات مشایی و واکنش های پس از آن افزود: موضع ما روشن است. کادر اصلی صهیونیست ها 2000 نفر هست که 8000 نفر هم عمله دارند و با شبکه رسانه ای و پشتوانه قدرتمند مالی درصدد گسترش ظلم بر ملتهای آزاده از جمله حقوق ملت فلسطین هستند.
وی گفت: حرف مشایی حرف دولت و حرف روشنی است. ما با مردم ها مشکلی نداریم. ما البته برای رژیم صهیونیستی نه ملت قائلیم و نه دولت. ما با مردمی که به دروغ آنجا برده شده و سپر بلای صهیونیست ها شده اند ، مثل مزدوران آمریکا در کشورهای آفریقایی و فقیر که آنها را با وعده پول به جان ملت ها می اندازند، مشکلی نداریم و دلمان به حال آنها می سوزد. ما حساب اینها را با شبکه جهانی صهیونیست جدا می دانیم.و می گوئیم اینها باید بروند سرزمین واقعی خودشان آزادانه زندگی کنند.
رئیس جمهور ادامه داد: ما حتی دلمان برای آقای بوش هم می سوزد. اینکه انسانی که می تواند صالح و سودمند باشد چرا به جایی می رسد که انقدر جنایت می کند که حساب آن هم از دست خودش هم در رفته است.
وی با استناد به سخنانی از حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در ارتباط با موضوع فلسطین گفت: در ماجرای اخیر ضمن احترام بویژه به نمایندگان و دیگران معتقدم آقای مشایی مظلوم واقع شد اما او هیچ گاه واژه "ملت اسرائیل" را به کار نبرده است. او بیش از 30 سال به انقلاب خدمات صادقانه و پاک داشته است. موضع او موضع دولت است.
احمدی نژاد تاکید کرد: البته ممکن است سلیقه ها و ادبیات در بیان مطالب متفاوت باشداما برخورد با ماجرای دروغین هولوکاست و افشای هولوکاست واقعی که در فلسطین در جریان است با دلسوزی برای کسانی که توسط صهیونیست ها سپر بلا شده اند، دو روی سکه اند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال روزنامه همشهری در خصوص تخریب مراجع و همینطور نظر دولت در مورد درخواست های مراجع برای برکناری مشایی افزود: برای ما مراجع محترمند و جایگاه خودشان را دارند. تخریب مراجع را قبول نداریم و البته ارتباطی هم به دولت ندارد.البته کشور ما آزاد است. فقط خواهش ما این است که فعالان در اظهارات خود توهین نکنند بویژه به جایگاه رفیع روحانیت. توصیه آنها را هم بررسی خواهیم کرد اما تصمیم گیری در دولت تابع ضوابط خودش است. دولت نمی تواند توصیه ها را ملاک خود قرار دهد اما تصمیم گیری مستقل خواهد بود و جایگاه این افراد هم بسیار محترم است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]