سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

خاتمی از کاندیداتوری کروبی حمایت می کند

پنج شنبه 87 شهریور 28 ساعت 2:1 صبح
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در دیدار جمعی از نمایندگان با خاتمی، از وی برای حضور در انتخابات آتی دعوت کردیم ولی ایشان گفت از آقای کروبی بخواهید که وارد این عرصه شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی - سحام- محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی این حزب در خصوص دعوت از خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری تصریح کرد: طی دو دیدار در قالب جمعی از نمایندگان مجلس هشتم و نیز از سوی حزب اعتماد ملی طی ملاقاتی از آقای خاتمی برای حضور در انتخابات آتی دعوت کردیم ولی ایشان این دعوت را نپذیرفتند و گفتند از آقای کروبی بخواهید که وارد این عرصه شوند و همه ما از او حمایت می‌کنیم .

خباز افزود: البته آقای خاتمی در شرایط فعلی و به دلایلی قصد کاندیداتوری ندارد. در عین حال باید گفت که اعلام این خبر در راستای تضعیف ایشان و گروه های اصلاح طلبی که به دنبال راضی کردن خاتمی برای کاندیداتوری هستند نیست و در حال حاضر حزب اعتماد ملی بیشترین ارتباط را با خاتمی دارد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس هشتم در ادامه با اشاره به دعوت شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از کروبی برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در جلسه ای که در غیاب دبیرکل حزب تشکیل شد بعد از 10 ساعت بحث و بررسی به اتفاق آرا و بدون هیچ مخالفتی از کروبی برای شرکت در انتخابات دعوت کرد اما معنای این دعوت این نیست که او حتماً کاندیداتوری را بپذیرد.

ما این کار را به خودشان واگذار کرده ایم که دعوت ما را بپذیرد یا نپذیرد. اما به نظر شورای مرکزی حزب اعتماد ملی آقای کروبی در مقایسه با سایر افراد مطرح برای کاندیداتوری در این انتخابات اولی‌تر است .

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی وظیفه خطیر احزاب در کشور را امر به معروف و نهی از منکر حاکمان اعلام کرد واظهار داشت: اگر احزاب به این امر مهم اقدام کنند بیشترین خدمت را به جامعه کرده اند و دراین صورت است که حزب عبادتگاه می شود وما حزب اعتماد ملی را با این نیت تشکیل داده ایم.

خباز کار حزبی را در ایران سخت خواند و خاطرنشان کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که حزب گریزی و حزب ستیزی در همه ارکان آن وجود دارد و عده ای از تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور حزب ستیزند و عده ای از مردم عادی هم حزب گریزند و ما باچنین میراثی روبرو هستیم. لذا انجام این کار در کشوری مثل ایران در مقایسه با کشورهایی که بسترش آماده است تلاش و هزینه بیشتر می طلبد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]