سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
روانبخش از روحانیون حامی دولت نهم، در خصوص مطالب پخش شده علیه سید محمد خاتمی پس از نماز جمعه این هفته قم توضیحاتی را ارائه کرد.

قاسم روانبخش  گفت: مطالب پخش شده علیه سید محمد خاتمی، یکی از مقالات من در نشریه پرتو بود که در شماره 444 این نشریه و در تاریخ 13 شهریور با عنوان"آقای خاتمی خاطرات تلخ دوران شما از یادها نخواهد رفت" منتشر شده بود.

وی با اظهار بی اطلاعی از ماهیت پخش‌‏کنندگان این مقاله در نماز جمعه قم گفت: به نظرمی‌‏رسد این اقدامات در راستای پروژه مظلوم‌‏نمایی خاتمی صورت می‌‏گیرد.

دبیر سیاسی نشریه پرتو افزود: بر خلاف آنچه ابطحی در شیراز مبنی بر پخش شبنامه سراسر تخریب در قم علیه خاتمی مطرح کرد ، بنده در مطلب خود به صورت کاملاً مستند انتقاداتی را به آقای خاتمی وارد کردم و نام خود را ذیل آن مقاله گذاشتم.

روانبخش افزود: اظهارات آقای ابطحی نشان می‌‏دهد که کفگیر آنها به ته دیگ خورده است.من نمی‌‏دانم انگیزه کسانی که مطالب نشریه پرتو را به اسم جمعی از طلاب و تحت عنوان شبنامه منتشر می‌‏کنند، چه می‌‏تواند باشد و چرا پس از انتشار این مطلب، شروع به فضا‌‏سازی می‌‏کنند و می‌‏گویند که عده‌‏ای قصد دارند تا خاتمی را تخریب کنند.

وی تاکید کرد: برای بیان دیدگاه‌‏های خود در خصوص اشخاص و عملکرد آنان لزومی نمی‌‏بینم که به شبنامه روی بیاورم، بلکه آن را در هفته نامه پرتو منتشر می‌‏کنم.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]