سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

شکایت پرسپولیس از مدیرعامل ذوب آهن

سه شنبه 87 شهریور 26 ساعت 10:45 عصر
باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به مراجع قضایی شکایت می کند.
مسوولان باشگاه پرسپولیس از سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به دلیل اظهاراتی که وی در برنامه تلویزیونی 90 علیه داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته، به مراجع قضایی شکایت می کنند.
به گفته یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهارات آذری در این برنامه  تلویزیونی، توهینی به نماینده باشگاه پرسپولیس و همچنین هواداران این تیم بوده است که ما با جدیت، موضوع را از طریق نامه ای که امروز تحویل مراجع قضایی می شود، پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: همچنین اعضای هیات مدیره پرسپولیس درصدد هستند طی نامه ای با امضای تمامی عضوها، این موضوع را از طریق وزیر صنایع پیگیری کنند تا مشخص شود مدیرعامل یک باشگاه صنعتی که زیرمجموعه وزارت صنایع است،چطوربا الفاظی ناپسند، به نماینده باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس و هودارانش توهین می کند.

ادامه اعتراض پرسپولیسی ها
شکایت مصطفوی به علی آبادی
داریوش مصطفوی مدیرعامل پرسپولیس با توجه به اتفاقات اخیر و مشکلات داوری خواستار دیدار بامحمد علی آبادی رییس سازمان ورزش شده است.
در این راستااین جلسه هفته آینده درمحل سازمان تربیت بدنی برگزارخواهد شد. قراراست دراین جلسه،مصطفوی و رئیس سازمان در مورد مشکلات اخیر پرسپولیس خصوصا مشکلات داوری با یکدیگر صحبت کنند.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از این درخصوص همین موضوع با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرده بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]