سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
"صادق زیبا کلام" استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران،‌ درباره کاندید شدن مجدد احمدی نژاد برای دوره آینده انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هر چند احمدی نژاد مصمم است برای دوره دوم ریاست جمهوری خود را کاندیدا کند اما به نظر من این امر به خیر و صلاح کشور نیست.
زیبا کلام در گفتگو با یکی از روزنامه‌های صبح، با توجه به وضعیت سیاسی موجود و رقبای احمدی نژاد در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا،‌ تصریح کرد: به گمان من متاسفانه معدود شخصیت هایی بتوانند در مقابل احمدی نژاد بایستند، اما در جناح اصلاح طلب تردیدی ندارم که "محمدعلی نجفی" دانش و شیوه حکومت کردن او خیلی بیشتر و بهتر از احمدی‌نژاد است و کسی مثل او بیشتر به درد مملکت می‌خورد تا احمدی‌نژاد.
این استاد دانشگاه با تأکید بر این که برای جناح اصولگرایان هم هیج شانسی وجود ندارد، افزود: به نظر من فقط خاتمی است که می‌تواند جلوی احمدی نژاد بایستد و اگر بخشی از موجی که در سال 76 به طور اتوماتیک در جامعه به نفع خاتمی به راه افتاده بود، مجددا برپا شود، خاتمی با بیش از 20 میلیون رای، احمدی نژاد را شکست می‌دهد.
وی با اشاره به این‌ که خاتمی بهتر از هر کس دیگری می داند که کشور در این سه سال گذشته چه هزینه هایی را پرداخته، ابراز داشت: خاتمی به خاطر تکلیفی که دارد، نجات میهن، خون شهدا، تداوم راه امام و نجات کشور از وضعیت موجود و به خاطر آرمان‌ها و آرزوهایی که پایمال شده‌اند، باید آبرو و حیثیتش را وسط بگذارد و نامزد ریاست جمهوری شود.
زیبا کلام با تأکید بر این‌ که خاتمی باید به خاطر ایران فداکاری کند، گفت: ایران در شرایط کنونی به خاتمی احتیاج دارد و خاتمی باید داوطلبانه روی مین برود؛ مثل صف شکن‌هایی که در زمان جنگ روی مین می رفتند تا راه باز شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]