سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

تلاش پیامکی برای خارج کردن طرح از مجلس

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 11:59 عصر
بالا گرفتن ماجرای پرسش از رئیس‌جمهور که تا به امروز هیچ مفری برای حامیان دولت نگذاشته، موجب پدید آمدن راه‌های جدیدی در تجربه پارلمان‌داری ایران شده است.
 در روزهای اخیر که تعداد امضاکنندگان پرسش از رئیس‌جمهور در حال رسیدن به مرز قانونی خود است، لابی‌های پشت پرده، جای خود را به اختراعاتی جدید در روابط بین قوای مجریه و مقننه داده است.  در روزهای گذشته، پیامک‌هایی به برخی از مشترکان تلفن همراه فرستاده شد که در آن، از گیرنده خواسته شده تا اگر با طرح پرسش از رئیس‌جمهور مخالف است، به شماره‌ای که در پیام آمده پیامک زده و یا تماس بگیرد. و طرفه آنکه شماره‌ای که در متن پیام آمده، متعلق به عامل اصلی طرح سؤال از رئیس‌جمهور است که با ذکر نام وی، از مردم خواسته شده او را از نارضایتی‌شان از به مجلس کشاندن رئیس‌جمهور آگاه کنند.
در این پیامک آمده است: « با توجه به خیمه شب بازی مافیاهای قدرت در بازیچه قرار دادن آقای مطهری برای جمع آوری امضای سوال و استیضاح رئیس جمهور مکتبی و مورد تایید رهبر انقلاب، به شماره 0912.... آقای مطهری با پیامک و تماس محترما اعتراض خود را اعلام می کنیم»
این تلاش‌ها در حالی است که هویت اقدام‌کنندگان آن، هنوز مشخص نشده‌ و تلاش‌هابرای مشخص شدن هویت گروه و یا گروهای اقدام کننده نیز به نتیجه نرسیده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]