سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

یک برنامه اقتصادی پر سر و صدای دیگر دارم

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 11:0 صبح
دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: طرح تحول اقتصادی آقای احمدی نژاد در همان راستای طرحی است که من در انتخابات ریاست جمهوری قبلی ارائه کردم ولی نمی توان گفت این طرح دقیقا طرح موسوم به 50 هزارتومانی است .
حجت الاسلام مهدی کروبی  ادامه داد: اینکه بتوانیم بخشی از پول دولت را برای پرداخت مقداری از هزینه ها به مردم پرداخت کنیم کار خوبی است تا برخی افراد به خصوص افراد بیکار و دانشجویان بتوانند حداقل نیازهای خود را تامین کنند.
ناالبته دادن یارانه به مردم نباید به این معنی باشد که تولید و صنعت تعطیل شود بلکه باید کار تحول اقتصادی یا همان پرداخت نقدی یارانه ها به موازات حل مشکلات زیربنایی و ریشه ای دنبال شود.
وی درخصوص اجرای طرح تحول اقتصادی بیان داشت: همان طور که رهبر انقلاب گفتند در اجرای طرح تحول نباید شتاب کرد و باید با دقت و عقلانیت این برنامه را اجرایی کرد.
کروبی یادآور شد: همان موقع برای انتخابات ریاست جمهوری طرح ما عملی بود و برای انتخابات ریاست جمهوری آینده هم یک برنامه اقتصادی پر سروصدا مانند دور قبل داریم که اتاق فکر حزب اعتماد ملی در حال فعالیت است تا این طرح بعد از بررسی و نهایی شدن به زودی اعلام شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]