سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

انتقاد لاریجانی از میهمانی حداد برای منتخبان

پنج شنبه 87 اردیبهشت 5 ساعت 4:0 عصر

وقتی نمایندگان دور دوم هنوز برگزیده نشده‌اند، چرا در دعوت از نمایندگان دور نخست عجله می‌کنید؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لاریجانی درباره حضور نیافتن خود در میهمانی حداد عادل گفت: حقیقت قصه این است که من با نشست روز جمعه (دعوت از نمایندگان منتخب مجلس هشتم در نشستی با حضور رئیس مجلس هفتم) موافق نبودم، پیشتر هم به دوستان گفته بودم.

لاریجانی در ادامه گفت: وقتی نمایندگان دور دوم هنوز برگزیده نشده‌اند، چرا در دعوت از نمایندگان دور نخست عجله می‌کنید؟ طبعاً دوباره کاری می‌شود و مهمتر آن است که باید برنامه مشخصی برای این جلسه داشت. تنها صرف آشنایی اولیه و آشنایی با سازوکار مجلس و آیین‌نامه کفایت نمی‌کند که این همه وقت افراد برگزیده گرفته شود.

لاریجانی گفت: چون نمایندگان همگی تحصیلات فوق‌لیسانس به بالا دارند و طبعاً خیلی زود با فرستادن جزواتی به این امور آگاه می‌شوند. همان‌گونه که عرض کردم، دست‌کم طراحی نوعی گردش اطلاعاتی مطلوب در سطح ملی باید تدارک دیده می‌شد تا در پناه آن هم‌سخنی نمایندگان بیشتر می‌گردید و حضور آنان در تهران توجیه می‌شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، ملاقات‌هایی با برخی از علما و مراجع و گروه‌های شهر قم داشتم که این عوامل مانع از حضور من در جلسه مذکور شد. ضمن احترام به همه دوستانی که این نشست را بر پا کردند. البته همه این حرفها خیلی مهم نیست و خواهش می‌کنم به این امور نپردازید و دامن نزنید، حالا بنده یک نظری داشتم، دوستان دیگر هم نظر دیگری. فعلاً مسائل مهمتری برای کشور داریم که باید بدان پرداخت.

بنده فکر می‌کنم شرایط کشور به گونه‌ای است که مجلس هشتم باید با دقت و برنامه‌ریزی یکسره وقت خود را مصروف خواست ملی کند و من هم به عنوان یکی از نمایندگان مجلس هشتم، مصمم هستم به تکلیف خود عمل کنم. این تکلیف در نسبت فرد و شرایط کشور و خداوند شکل می‌گیرد. هرچه به قول عیاران قدیم زهرماری‌های دیگر قاطی این مثلث نشود، عمل سیاسی زلال‌تر و پاکتر است که به تعبیر مقام معظم رهبری (در یکی از ملاقات‌های پس از عید نوروز) فرمودند: «اخلاص در عمل خیلی کار سختی است.»


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]