سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اسپانیا هزار WC در ایران می‌سازند

پنج شنبه 87 اردیبهشت 5 ساعت 3:0 عصر
شرکت اسپانیایی «معماران گینجر و بونو» طرح خود برای اجرای طرح ساخت 1000 مجموعه سرویس بهداشتی ظرف 8 ماه را در نشستی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری تشریح کرد.
در این نشست خوزه بایاری، مدیر بخش خاورمیانه این شرکت گفت: ما به عنوان معماران اسپانیایی احساس نزدیکی زیادی به ایرانیان داریم چون هزاران سال مسلمانان در اسپانیا زندگی می‌کردند.
وی با بیان اینکه 60 معمار در شرکت «گینجر و بونو» مشغول به فعالیت هستند، افزود: در این شرکت تیم بین‌المللی از معماران ایتالیایی، آلمانی، لهستانی، استرالیایی و السالوادری مشغول به فعالیت هستند.
مدیر بخش خاورمیانه شرکت «گینجر و بونو» گفت: این شرکت در حال حاضر در آلمان، فرانسه، لهستان، دبی و ایران مشغول به فعالیت است و علاوه بر اسپانیا در کشورهای لهستان و دبی نیز دفتر دارد.
خوزه بایاری با اشاره به ساخت مجتمع‌های بین‌راهی توسط این شرکت با سیمان‌های پیش ساخته تصریح کرد: محصولات پیش ساخته بسته به نوع آب و هوا متفاوت است به طوری که در مناطق گرمسیر از منسوجات و پارچه نیز می‌توان استفاده کرد.
وی با بیان اینکه با این سیستم امکان ساخت 1000 مجتمع خدماتی بین‌راهی ظرف 8 ماه وجود دارد، گفت: این مجتمع‌ها در متراژ 260 متر ساخته می‌شود که 180متر آن به ایجاد سوپر مارکت و فروشگاه غذای آماده و 70 متر برای ساخت دستشویی و نمازخانه اختصاص پیدا می‌کند.
مدیر بخش خاورمیانه شرکت گینجر و بونو آمادگی این شرکت برای ساخت این مجتمع‌ها در یکی از محورهای کشور را به صورت پایلوت اعلام کرد.
در این نشست رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقطه نظرات خود را پیرامون ساخت این مجتمع‌ها اعلام کرد.
اسفندیار رحیم مشایی تصریح کرد: هزینه‌های ساخت این مجتمع‌ها نباید بالا باشد و نگهداری آن نیز باید آسان باشد.
وی افزود: این بناها باید متناسب با معماری و فضای طبیعی مناطق مختلف کشور ساخته شود و امکان توسعه آن نیز وجود داشته باشد.
مشایی با اشاره به ظرفیت بالای این مجتمع‌ها برای تبلیغات تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای فرهنگ‌سازی در کشور لازم است که اماکن تبلیغات تلویزیونی در این مجتمع‌ها وجود داشته باشد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]