سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ایران سه سال به عقب بازگشته است

پنج شنبه 87 اردیبهشت 5 ساعت 12:0 عصر
نامزد اصلاح‌طلب راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورمان نه تنها پیشرفت نکرده است بلکه سه سال به عقب بازگذشته است گفت: ‌برای تحقق ایران 1404 تنها 17 سال زمان باقی است.

سهیلا جلودارزاده در دومین نشست مطبوعاتی نامزدهای اصلاح‌طلب راه یافته به انتخابات مجلس هشتم افزود: اصلاح‌طلبان با برنامه مدون برای تغییر وضعیت اقتصادی، مبارزه با گرانی و ساماندهی وضعیت موجود بازار کار وارد انتخابات شده‌اند و  برنامه‌های نظارتی خود برای تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله کشور ارایه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون کشور دچار بی‌ثباتی اقتصادی است، مهم‌ترین آسیب این اقتصاد را سیاسی بودن آن دانست و گفت: هم اکنون با هر اظهار نظری قیمت‌ها تغییر می‌کند و مردم روز به روز دچار مشکلات بیشتری می‌شوند.

وی در ادامه گفت: فاصله اقشار ثروتمند و فقیر بسیار زیاد شده است و همانطور که حضرت  امام(ره) 

 فرمودند جنگ ما جنگ فقیر و غنی است و امیدوارم با راه‌یابی نامزدهای دلسوز و کارآمد تا حدودی مشکلات مردم کاهش یابد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه می‌بینیم برخی از بسیجیان اصلاح‌طلبان را مورد انتقاد قرار می‌دهند در صورتی که ما انقلابی هستیم در در اردوگاه مذهبیون گام بر می‌داریم.

جلودارزاده در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید نتایج مرحله دوم را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: نتایج نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد قهر عمومی مردم نسبت به انتخابات تا حدودی رفع شده است  و معتقدم اقبال مردم با اصلاح‌طلبان خواهد بود.

در ادامه این نشست خبرنگاری از جلودارزاده پرسید برنامه‌های هنری شما برای مجلس هشتم چیست که وی پاسخ داد: در دولت  نهم  بایدها و نبایدهای زیادی برای هنرمندان کشور  به وجود آمده است که این امر خلاقیت را از آنها می‌گیرد، چنانچه به مجلس راه یابم در صدد رفع این باید ها نبایدها گام بر می‌دارم. هنر هدف‌دار در جهت ایران 1404 به طور را می‌تواند در 17 سال زمان باقی مانده محقق شود.

این نامزد راه‌یافته به دور دوم در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان همواره  برنده انتخاب‌های نابرابر بوده‌اند  و مجلس هشتم نیز همین گونه خواهد بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]