سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

رییس‌جمهور بیشتر دقت‌کند

چهارشنبه 87 اردیبهشت 4 ساعت 10:0 صبح
به عنوان یکی از فرماندهان دفاع مقدس از رییس جمهور تقاضا می‌کنم که نسبت به گزارش‌هایی که بدون مدرک و سند دقیق و بررسی شده و قبل از رسیدگی نهادهای مسوول آبروی افراد را می‌برد، دقت و بررسی بیشتری کند و پس از آن نیز از مجاری مسوول اقدام کند.
محمدنبی رودکی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب و با اشاره به سخنان اخیر رییس‌جمهور در قم در خصوص پیشنهاد پنج میلیاردی یک فرد به شرکت دخانیات، گفت: با بررسی‌هایی که انجام داده‌ام، یکی از سایت‌های حامی دولت این فرد را از فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس معرفی کرده است، از این رو بنده که خود نیز در جریان بخشی از فعالیت‌های شرکت دخانیات هستم، معتقدم افرادی که به رییس‌جمهور چنین گزارشی داده‌اند، گزارش ناپخته و نادرستی را به ایشان انتقال داده‌اند.
نماینده مردم شیراز با استناد به سخنان رییس سازمان بازرسی کل کشور، تاکید کرد: اگر رییس جمهور مدارک یا مستنداتی از این دست از مافیا و رانت‌خواران دارد به این سازمان ارائه دهد، ولی تا این لحظه چنین اقدامی از سوی رییس جمهور انجام نشده است از این رو پیشنهاد می‌دهم بدون بررسی دقیق چنین مواردی با آبروی فرماندهان دفاع مقدس که خود روزی فرماندهی جوانان کشور برای دفاع از این مرز و بوم را به خوبی ایفا کرده‌اند، بازی نکنند، مگر پس از بررسی نهادهای مسوول.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:متاسفانه سایت اتهام زننده قبلا نیز اتهاماتی را متوجه بیت شریف حضرت امام (ره) کرده بود و اگر چنانچه در این موضوع نیز دقت لازم انجام نشود ممکن است میان مسوولان نظام تفرقه ایجاد شود. رییس‌جمهور نیز نسبت به گزارشات این‌چنینی دقت لازم را مبذول کند.
رودکی در ادامه با یادآوری اتهام جاسوسی برخی از سایت‌ها به موسویان، گفت: در نمونه دیگری در خصوص اتهاماتی که برخی سایت‌ها به دولت به آقای موسویان وارد کردند آنها وی را به صورت قطعی جاسوس معرفی کرده بودند، باید دقت شود تا مجددا چنین تجربه‌ی تلخی تکرار نشود، زیرا همگان شاهد بودند دستگاه قضایی در پرونده موسویان با استقلال رای خود آقای موسویان را از اتهام «جاسوسی» مبرا کرد و پرونده وی را تنها به اتهام «تبلیغ علیه امنیت ملی» مفتوح نگاه‌داشت و پس از مدتی این اتهام را نیز به دو سال حبس تعلیقی تغییر داد.
وی یادآور شد: در روزهای ابتدایی دستگیری آقای موسویان به سایت‌های خبری تاکید می‌کردم قبل از اعلام نظر نهایی دستگاه قضایی نباید با آبروی افراد بازی شود. در خصوص موضوع جدید نیز این سایت بدون ذکر هیچ گونه نامی، فرد متهم را یکی از فرماندهان سابق نظامی معرفی کرده است. وارد کردن اتهام به افراد باید پس از بررسی‌های دقیق سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه قضایی به صورت رسمی اعلام شود.
نماینده مردم شیراز در عین حال از واگذاری امتیاز تولید «سیگار بهمن» در شرکت دخانیات در اواخر سال گذشته سخن گفت و اظهارداشت، در این باره پس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هشتم توضیح بیشتری خواهد داد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]