سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

احمدی‌نژاد در نامه‌اش به حدادعادل جسارت کرده

سه شنبه 87 اردیبهشت 3 ساعت 8:0 عصر

علیخانی گفت: «احمدی‌نژاد در نامه‌اش به رئیس مجلس جسارت کرده است و رئیس جمهور باید توجه داشته باشد که جایگاه مجلس خیلی از ریاست جمهوری بالاتر است و این مجلس است که می‌تواند دولت را بازخواست کند». 
قدرت‌ا...علیخانی نماینده بوئین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره نامه انتقادی احمدی‌نژاد به حداد عادل گفت: «حداد عادل در این مدت که نمایندگان هم در بسیاری از مواقع به حمایت‌های وی از دولت معترض بودندحرمت دولت را حفظ کرد و با تحمل بالایش در مقابل انتقادات نمایندگان ایستادگی کرد».

وی افزود:‌ «نمایندگان مجلس خیلی به آقای حداد معترض بودند که چرا شما در برابر دولت از مجلس دفاع نمی‌کنید ولی به هر جهت حداد بنا به مصالح نظام تحمل کرد و حرمت دولت را پاس داشت اما متاسفانه دولت نهم توجه ای به جایگاه رفیع مجلس نکرد».
عضو فراکسیون اقلیت اظهار داشت: «رئیس جمهور در مرحله اول باید به دنبال حافظ جایگاه ریاست جمهوری در گفتار و کردار و رفتارشان و به ویژه در نامه‌نگاری‌هایشان باشد. بالاخره جایگاه مجلس از نظر قانونگذاری بالاتر از ریاست جمهوری است و این مجلس است که می‌تواند از رئیس جمهور سوال کند یا او را استیضاح کند».
وی ادامه داد: «حداد عادل همواره از دولت حمایت می‌کرد و سعی می‌کرد روابط مجلس و دولت همیشه با تعامل باشد منتهی متاسفانه احمدی‌نژاد بی‌مهابا به حداد در نامه‌اش حمله کرده است در صورتی که خود رئیس جمهور هم می‌توانست این مساله را تلفنی به حداد متذکر می‌شد همانطور که در نامه اش به حداد انتقاد کرده چرا تلفن به من نزدی».
علیخانی تصریح کرد: «احمدی‌نژاد در نامه‌اش به رئیس مجلس جسارت کرده است و رئیس جمهور باید توجه داشته باشد که جایگاه مجلس خیلی از ریاست جمهوری بالاتر است و این مجلس است که می‌تواند دولت را بازخواست کند».
وی افزود:‌ «رئیس جمهور نباید اینگونه با مجلس سخن بگوید. ما انتظار داریم هماهنگونه که مجلس با دولت تعامل داشته دولت هم شان مجلس را حفظ کند و به این صورت مجلس را متهم نکند».
نماینده بوئین زهرا خاطرنشان کرد: «رئیس جمهور نباید چنین مساله‌ای را به صورت نامه‌نگاری به رسانه‌ها می‌کشاند زیرا این کارها برای جامعه مضر است».


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]