سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دفاع تمام‌قامت فرمانده «ناجا» از سردار زارعی

دوشنبه 87 اردیبهشت 2 ساعت 5:0 عصر
شب گذشته سردار احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی که در برنامه زنده «نگاه یک» حضور یافته بود، در مقابل پرسش مجری، به دفاع تمام‌قامت از فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تهران پرداخت که در هفته‌های اخیر، اتهام وی، سوژه جنجالی رسانه‌های ایران و حتی جهان است.
فرمانده «ناجا» با اشاره به این‌که مسائل مطرح‌شده درباره این فرمانده صحت ندارد، اظهار کرد: بحث شش نفر نبوده و اساسا موضوع سوءاستفاده از مقام و موقعیت و هتک حرمت هم نبوده و حداکثر ایشان رفتاری خلاف شأن انجام داده که موضوع هم شخصی بوده است.
وی افزود: البته ایشان از مدتی پیش هم درخواست استعفا کرده بود که سرانجام جابه‌جا شد.
احمدی مقدم با تأیید بازداشت فرمانده سابق انتظامی استان تهران گفت: این بازداشت طبق معمول با حکم قضائی و توسط بازرسی «ناجا» انجام شده است.
مقدم با اشاره به لزوم احترام به آبروی افراد، مسائل مطروحه را صرفا در حد تهمت دانست و ابراز امیدواری کرد پس از بررسی مراجع مسئول، سلامت همکار وی ثابت شود.
اظهارات فرمانده «ناجا» در حالی مطرح می‌شود که موضوع اتهامات سردار زارعی، سوژه جنجالی بسیاری از رسانه‌ها و سایت‌های داخلی و خارجی بوده و به ویژه با استقبال رسانه‌های عربی و اپوزیسیون روبه‌رو شده است.
با این حال، هم‌اکنون برخی نزدیکان فرمانده سابق ناجای استان تهران، با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها، ادعا می‌کنند وی مورد ظلم واقع شده است.
این افراد با ادعای کار گذاشته شدن دوربین در دیوار خانه‌ای که زارعی در آن سکونت کرده، آن را خلاف شرع می‌دانند. گفته می‌شود این خانه متعلق به نیروی انتظامی بوده و زارعی از آن استفاده کرده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]