سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

انتقاد امام‌جمعه مشهد از سایت‌های اینترنتی

دوشنبه 87 اردیبهشت 2 ساعت 4:0 عصر
به دنبال بازتاب گسترده سخنان اخیر علم‌الهدی امام جمعه مشهد در رسانه‌ها، وی دیروز در خطبه‌های نماز از مطبوعات و سایت‌های اینترنتی انتقاد کرد.

وی با اشاره به موضع تعدادی سایت و مطبوعات نسبت به برخی سخنان وی در خطبه‌های نماز جمعه هفته‌های گذشته گفت: من با اشاره به آیات قرآن خواستار برخورد با بی‌حجابی به عنوان یک معضل مهم شده بودم ولی این امر در برخی سایت‌ها و مطبوعات این طور بیان شده که با تیغ موکت بری می‌خواهند معضل بی‌حجابی را رفع کنند

علم‌الهدی تصریح کرد: اینگونه سایت‌ها و روزنامه‌ها که نظرات برخی افراد را در انتقاد از موضع‌گیری نسبت به بی‌حجابی به عنوان نظر مردم منعکس می‌کنند، آیا هزاران نفر نمازگزار که خواستار این امر مهم هستند، مردم نیستند؟

وی در ادامه گفت: برخی از این سایت‌های اطلاع‌رسانی و مطبوعات که به نهادهای مقدسی نیز وابسته هستند با این سری اقدامات بستر نشر افکار مغایر شعائر دینی و حدود الهی در جامعه شده‌اند. من خطاب به این سری سایت‌ها و مطبوعات همان حرفی را که امام حسین(ع) خطاب به لشکر عمر سعد گفت می‌گویم که اگر دین ندارید و از معاد نمی‌ترسید و اسلام و قرآن را نیز قبول ندارید لااقل منصف بوده و با انصاف نقد کنید.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]