سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

کادر فنی پرسپولیس ترمیم می‌شود

یکشنبه 87 فروردین 25 ساعت 11:0 عصر

حسن بیادی، سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه تغییر کادر فنی این تیم تأکید کرد: کادر فنی پرسپولیس ترمیم خواهد شد، ولی قصد هیچ‌گونه تغییری در این بخش نداریم.

بیادی امروز شنبه در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: نتایج اخیر پرسپولیس در شأن باشگاه و طرفداران تیم بزرگ پرسپولیس نیست و با شرایط موجود، طبیعی است که مدیریت باشگاه باید تصمیمات جدی بگیردد که البته این تصمیمات در راستای ترمیم خواهد بود، نه تغییر.
بیادی تصریح کرد: از قبل هم به کادر فنی هشدار داده بودیم که باید در نقطه نظرات خود تجدیدنظر کند و امروز این مسئله بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و امیدوارم جمع کنونی بدون ملاحظه‌کاری و مماشات با عوامل تضعیف پرسپولیس برخورد کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا کم کاری و وجود برخی حاشیه‌سازی‌ها از سوی بازیکنان پرسپولیس، عامل اصلی نتایج ضعیف پرسپولیس نبوده و نمی‌توان کادرفنی را در این ناکامی‌ها مقصر اصلی دانست، اظهار داشت: مدیریت باشگاه کاملا به آنچه در داخل تیم می‌گذرد، آگاه است و در جریان بسیاری از این مسائل درونی تیم هست، ولی کادر فنی نیز در بروز این‌گونه مسائل بی‌تقصیر نیست و برخورد به موقع و قاطع می‌تواند مانع از هرگونه حاشیه‌سازی در تیم شود و مدیریت باشگاه قطعا در این زمینه وارد عمل خواهد شد و با تصمیمات خود آرامش را به تیم بازمی گرداند.

وی درباره شانس پرسپولیس برای به دست آوردن قهرمانی لیگ برتر گفت: اگر بتوانیم حاشیه‌ها را از پرسپولیس دور کنیم، هنوز هم شانس اول قهرمانی هستیم و مدیریت باشگاه در روزهای آتی با برگزاری نشست با کادر فنی نقاط ضعف تیم را بررسی خواهد کرد و تصمیمات لازم را برای حضور قدرتمند تیم در ادامه مسابقات لیگ خواهد گرفت.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]