سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

امکان شمارش مجدد آرای مجلس

پنج شنبه 86 فروردین 16 ساعت 8:0 عصر
رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات گفت: کاندیداها می‌توانند درخواست شمارش مجدد آرا را داشته باشند که باید اعتراض و مستندات خود را به شورای نگهبان ارائه نمایند.

به گزارش فارس رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه تهران خبر داد و اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن نتایج صحت انتخابات و تعداد زیادی از حوزه‌های انتخابیه و همچنین تهران توسط شورای نگهبان بررسی و به تایید رسید.
معاون حقوقی وپارلمانی وزیر کشور گفت: پس از برگزاری مرحله اول انتخابات شورای نگهبان شکایات واصله را بررسی و در صورتی که نیاز به بازشماری بوده اقدام شده و سپس صحت انتخابات تهران و تعداد زیادی از حوزه های انتخابیه تایید شده است.
موسی پور در مورد بازشماری مجدد آرا به درخواست بعضی از اشخاص گفت: مسلما شورای نگهبان کار تایید صحت انتخابات را پس از مهلت مقرر اعتراض صورت داده و در این مهلت هر کس که اعتراض داشته است آن را ارائه کرده و شورای نگهبان هم شکایات واصله را بررسی و در صورتی که نیاز به بازشماری بوده اقدام شده و سپس صحت انتخابات تایید شده است.
وی در مورد برگزاری مرحله دوم انتخابات گفت: با توافق شورای نگهبان روز 6 اردیبهشت سال جاری مرحله دوم انتخابات در حوزه‌هایی که نتیجه انتخابات در مرحله اول نهایی نشده است برگزار خواهد شد.
موسی پور با مثبت ارزیابی کردن حضور میز احزاب در کنار ستادهای انتخابات سراسر کشور و حضور آنها در مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: وزارت کشور از هر امکانی که منجر به اطمینان بیشتر گروه‌ها و دستجات سیاسی در محدوده و چارچوب قانون شود، استقبال می‌کند و برای حضور میز احزاب در مرحله دوم انتخابات آمادگی داریم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]