سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

شایعه مهندسی انتخابات در تهران

شنبه 86 اسفند 25 ساعت 10:9 عصر
رخی شایعات درباره ایجاد تغییر در ترکیب نامزدهای اصلاح‌طلب در تهران که حائز اکثریت آرا شده‌اند، نگرانی‌هایی را میان نامزدها و هوادارانشان پدید آورده است.
به گزارش بهارستان ایران، در حالی که گفته می‌شد در مرحله اول انتخاب 20 نفر از نامزدها در تهران به مجلس راه یافته‌اند که قریب نیمی از آنان نامزدهای فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان هستند. برخی شایعات مبنی بر مهندسی انتخابات و قرار دادن نام برخی افراد به جای نامزدهای ائتلاف اصلاح‌طلبان نگرانی‌های جدی را در میان محافل اصلاح‌طلب دامن زده است.
این شایعات در حالی قوت می‌گیرد که گفته می‌شود وزارت کشور با توجه به شمارش رایانه‌ای آرا تا صبح امروز از نتایج کلی انتخابات تهران برآورد روشنی داشته اما عدم اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات و همچنین محدود کردن دسترسی اطلاعات به افراد خاص و انگشت‌شمار در ستاد انتخابات بر دامنه این نگرانی‌ها افزوده است.
یک منبع آگاه در این‌باره به خبرنگار بهارستان ایران گفت: در برخی محافل این شایعه مطرح است که برخی‌ها در تدارکند تا برخی نامزدها از فهرست‌های دیگر را جایگزین نامزدهای ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان نمایند.
به گفته این منبع آگاه، ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان با توجه به نوع بینش وزیر کشور، امیدواراست تا وی مانع تبدیل این شایعات به حقیقت شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]