سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

متهم اول بلوتوث شیطانی

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 11:0 صبح
عاملان انتشار یک بلوتوث شیطانی در دام پلیس گرفتار شدند. 3 پسر جوان که با طرح نقشه‌ای سیاه در ربودن و شکنجه یک پسر نوجوان و تهیه بلوتوث سیاه از وی همدستی کرده بودند با انتشار این بلوتوث تحت تعقیب پلیس امنیت قرار گرفته و سرانجام دستگیر شدند.

اوایل اسفند ماه گزارش انتشار یک بلوتوث سیاه در منطقه فیروزآباد به پایگاه بسیج شهدای فیروزآباد اطلاع داده شد. با بررسی این گزارش و مشاهده بلوتوث‌های شیطانی عوامل مشارکت کننده در فیلم شناسایی و توسط نیروهای پایگاه بسیج تحت پیگرد قرار گرفته شدند.

با انجام تحقیقات در خصوص دو جوان بزهکار این فیلم سیاه که در منطقه به اوباش و اشرار معروف بودند پایگاه نهم پلیس امنیت شهرری با انجام یک ماموریت هر دو نفر را دستگیر کرد.

پس از تکمیل تحقیقات، متهمان جهت بازجویی‌ به شعبه اول دادسرای شهرری انتقال داده شدند. دو متهم دستگیر شده اصغر 17 ساله و هاشم 21 ساله هستند. وقتی متهمان در برابر فیلم سیاه قرار گرفتند، در خصوص توضیح روز حادثه به بازپرس فرخی گفتند، روز حادثه، به همراه یکی دیگر از دوستان شان به اسم حسن پسر نوجوانی را به بهانه کبوتر بازی گول زده و به پشت خرابه‌های فیروزآباد بردند.با اعترافات این 2 متهم حسن نیز دستگیر شد.
 
حسن 13 ساله پس از بازجویی‌ به شکنجه پسر جوان اعتراف کرد. این متهم با مادربزرگش زندگی می‌کند و هیچگاه پدر و مادرش را ندیده است.در پایان جلسه بازجویی متهمان که به جرم اقدام علیه عفت و اخلاق عمومی متهم شده بودند با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و حسن به دلیل اینکه سن قانونی وی کمتر از 15 سال است به بازداشتگاه کانون اصلاح و تربیت منتقل شد.این پرونده علاوه بر رسیدگی در دادسرا جهت رسیدگی به بزه فوق به دادگاه عمومی اطفال شهرری فرستاده شده و پرونده هر 3 متهم در خصوص اجرای حدود مجازات اسلامی به دادگاه انقلاب شهرری نیز ارسال شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]