سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
باران کوثری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون خبر تکذیبیه ای که به نقل از وی در شبکه های مختلف صداوسیما نقل شده است را به شدت تکذیب کرد.

وی در یادداشتی که در روزنامه کارگزاران امروز منتشر شده است،‌ حمایت مجدد خود را از لیست ائتلاف اصلاح طلبان اعلام نمود.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

من حمایتم را از ائتلاف اصلاح‌طلبان (یاران خاتمی) تکذیب نکرده‌ام و مطمئن هستم این اتفاق بر اثر یک سوءتفاهم بوده است. متاسفم در حالی که کمتر از 48 ساعت تا پایان تبلیغات وقت باقی است به جای اینکه اذهان عمومی بتوانند با درایت کامل درباره این موضوع تصمیم بگیرند که به چه کسی رای دهند باید درگیر این بازی‌ها شوند و مدام پیگیری تاییدها و تکذیب‌های ما باشند. امیدوارم موضوع تکذیبیه‌ها فقط یک سوءتفاهم بوده باشد. در پایان اعلام می‌کنم من به ائتلاف اصلاح‌طلبان (یاران خاتمی) رای می‌دهم چون ایمان دارم هیچ چیز به اندازه یک موج اصلاح‌طلبی در مجلس نمی‌تواند به آینده مملکت کمک کند. من به پاس احترام به مملکتم و احترام به آقای خاتمی و آینده‌ام به ائتلاف اصلاح‌طلبان رای می‌دهم.

اشاره: در پی تلاش گسترده مخالفان ائتلاف اصلاح‌طلبان مبنی بر کذب دانستن حمایت برخی از هنرمندان از فهرست کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان باران کوثری در گفت‌وگو با روزنامه کارگزاران بار دیگر بر حمایت خود از لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان (یاران خاتمی) تاکید کرد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]