سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

پنالتی پاس، گل نبود

چهارشنبه 86 اسفند 22 ساعت 12:0 صبح
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص پنالتی تیم پاس همدان در بازی با پرسپولیس گفت: تصمیم کمک داور درست بود و توپ از خط دروازه عبور نکرد.
مسعود عنایت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جتجال را به کارشناس رایانه ارجاع دادیم و مشخص شد که توپ اول توسط اکبری از خط دروازه عبور نکرده است.
وی اظهارداشت: تصمیم کمک داور دوم علیرضا یزدانی کاملا درست بود زیرا تنها خطای دید از تصاویر تلویزیونی سبب شد که همگان فکر کنند که این توپ گل شده است.
وی با انتقاد از حضور برخی از کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی بیان داشت: هیچ کس نباید قاطعانه در مورد مساله ایی در جلوی دوربین اظهار نظر کند و این امری درست نیست.
عنایت ادامه داد: تصاویر تلویزیونی توپ را از عمق نشان دادند نه از خط دروازه در غیر اینصورت گل نشدن توپ کاملا ثابت می‌شد.
رییس کمیته داوران با تقدیر و تشکر از علیرضا یزدانی بابت تصمیم شجاعانه اش در بازی تاکید کرد: در این صحنه حق به حقدار رسید.
عنایت همچنین در خصوص داوران بازی شهرآورد میان دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته از ما خواسته شد تا داوران این بازی را خارجی انتخاب کنیم.
وی تصریح کرد: با داوران یک کشور اروپایی صحبت و مقرر شد آنها تا فردا جواب نهایی خود را برای حضور در این بازی اعلام کنند.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به ایرانی بودن داور چهارم این بازی اظهارداشت: تا این بازی زمان زیادی باقی مانده و تا آن زمان هر داوری که آماده باشد انتخاب می‌شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]