سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مجلس هشتم را تجدید حیات سیاسی اصلاح‌طلبان

سه شنبه 86 اسفند 21 ساعت 9:0 عصر
سهیلا جلودارزاده کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان در گفت‌وگو با سایت بهارستان ایران مجلس هشتم را تجدید حیات سیاسی اصلاح‌طلبان خواند و در ادامه با اشاره به اینکه در دومین سال اجرای برنامه سند چشم‌انداز 20 ساله در ایران 1404 هستیم، افزود: با توجه به زحمتی که عموم اصلاح‌طلبان برای تدوین برنامه چشم‌انداز کشیدند، درصورتیکه نتوانند به این مجلس راه پیدا کنند و مدیریت سیاسی و قانونگذاری کشور را برعهده بگیرند بنابراین ما نمی‌توانیم به چشم‌انداز 1404 برسیم و طبیعتاً توقف ایجاد شده در اجرای برنامه باعث می‌شود که امید ملت ایران با ناامیدی روبرو شود لذا بنده معتقدم که ادامه حیات اصلاح‌طلبان در ایران بستگی به ورودشان به مجلس هشتم و اجرای صحیح برنامه‌های منتج به برنامه‌های چشم‌انداز دارد.
وی با تأکید بر اینکه «بیشترین تمرکز و توجه‌ام به پیشبرد برنامه‌هایی است که ما را به سند چشم‌انداز 20 ساله می‌رساند» گفت: البته در زمینه توسعه صنعتی و حمایت از تولید بیشتر فعالیت خواهیم کرد. همچنین در بخش زنان سعی بر فعالیت دوباره کمیته زنان، جوانان و خانواده داریم و قطعاً در بخش‌هایی که توان و قدرتش را داشته باشیم، فعال خواهیم شد.
جلودارزاده در ادامه خاطرنشان کرد: بودجه‌ای که در مجلس هفتم تصویب و دست‌اندازی‌هایی که به حدود اختیارات مجلس انجام شد. (که بالاخره مقام معظم رهبری دخالت کردند تا مجلس بتواند سر جای خودش بایستد) حاکی از آن است که مجلس توانایی لازم را برای انجام وظایف قانونی خود و نمایندگی مردم نداشته است.
وی در پایان اظهار داشت: ما بسیاری از امکانات را برای اطلاع‌رسانی در اختیار نداریم. بنابراین مردم باید تلاش چندبرابری انجام دهند تا بتوانیم اطلاع‌رسانی کاملی را برای حضور داشته باشیم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]