سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نامه به برادر اصولگرا و ارزشی

سه شنبه 86 اسفند 21 ساعت 4:0 عصر
ابراهیم رها
با سلام و عرض ارادت خدمت برادر اصولگرا و ارزشی
خواستم نامه ای خدمتتان بنویسم و پیروزی شما را در انتخابات مجلس هشتم از ته اعماقم تبریک بگویم. جدا باعث فخر و مباهات است که شما دلیرمردان در رقابتی تنگاتنگ (خیلی تنگ آ تنگ!) به این موفقیت بی نظیر دست پیدا کردید. باعث شادی ماست که پیروزی شما چنان قاطع بوده که پیش از آغاز رای گیری برنده شده اید. و ما از اینکه معجزه های هزاره سوم تا بدین حد ما را فراگرفته مشعوفیم!
برادر و خواهر ارزشی و اصولگرا، قطعا تلاش های بی شائبه دوستان باعث شده شما عزیزان آنقدر رقیب زیاد داشته باشید که از همین الان فاتح این نبرد کم نظیر باشید و لازم است که ما جملگی از ته اعماقمان از آن دوستان تشکر کنیم.
ذکر چند نکته خالی از لطف نیست که جسارتا معروض می دارم: مشاهده می شود در بعضی حوزه ها (50 درصد کل کرسی ها) رقبای ترسو خودشان را رد صلاحیتانده اند! چه بجاست از عزیزان اصولگرای باقیمانده، منتخبین با ده، بیست، سی، چهل، انتخاب شوند و هزینه انتخابات خرج برگزاری ازدواج های دانشجویی گردد تا بدین شکل عدالت محوری فرو برود توی چشم بدخواهان.
مشاهده می شود در بعضی حوزه ها چند نامزد اصولگرا با هم رقابت می کندد، بهتر است رفاقت کنند چون من اطمینان می دهم "به همه می رسه، هول نزنین."
مشاهده می شود در حوزه هایی که در یک مقدار زبانم لال، گلاب به رویتان امکان رقابت هنوز به رغم تلاش عزیزان، باقی مانده، بعضی ها سعی دارند با ترغیب مردم به رای دادن باعث شوند اشخاصی جز عزیزان اصولگرا رای بیاورند. باید هرچه سریعتر این عمل را از بیخ و حتی از ته کند و انداخت دور.
ضمن تبریک پیروزی بسیاری دوستان که از هم اکنون به وقوع پیوسته از مردم همیشه در صحنه خواهانیم در حوزه هایی که خدای ناکرده امکان رقابت وجود دارد، در صحنه حاضر نباشند تا خدای نکرده خاطر دوستان مکدر نشود.
شایان ذکر است چه نیکوست که مردم اسپندهای سر سفره هفت سین امسال را برای دوستان پیروز، پیشاپیش دود کنند که خدای نکرده چشم نخورند!

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]