سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

تبلیغات انتخاباتی در ایلام شدت یافت

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 2:4 صبح
این روزها و در آستانه سال نو، کمتر کسی را می‌توان یافت که درگیر موضوع "انتخابات" نباشد.
شور و نشاط و هیجان را می‌توان در بیشتر خیابانها و کوچه‌های شهر ایلام که پوشیده از تراکتهای تبلیغاتی نامزدها با شعارهای رنگارنگ شده است، یافت.
اوج ازدحام و توزیع تراکت و پوسترهای تبلیغاتی نامزدها را می‌توان در پیرامون ستادهای مرکزی این نامزدها دید، تا جاییکه در پاره‌ای مواقع حضور چشمگیر هواداران در مسیرهای منتهی به ستادها باعث ترافیک شدید می‌شود.
برخی نامزدها با نصب تابلوهای حزبی برای نخستین بار در انتخابات ایلام به این رویداد شور و حال خاصی بخشیده‌اند و برگزاری نشستهای پرسش و پاسخ و دیدارهای چهره به چهره از مهمترین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی در استان ایلام است.
ستادهای مرکزی نامزدها به محلی برای برگزاری جلسات تبدیل شده و باعث گرمتر شدن تنور انتخابات در این استان شده است.
به گزارش ایرنا، اکنون در بیشتر خیابانهای اصلی شهر ایلام جوانان و هواداران نامزدهای انتخاباتی با پخش و توزیع بروشور فعالیت و برنامه‌های نامزدها به چشم می‌خورد.
یکی از شهروندان ایلامی گفت: خوشبختانه با توجه به تمهیدهای اندیشیده شده، زمینه مناسبی برای شناخت مردم از نامزدهای انتخاباتی فاهم شده است.
"وحید رضایی" افزود: تاکنون از نزدیک در جریان برنامه‌های بیشتر نامزدهای انتخاباتی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که نحوه تبلیغات نامزدها اگر چه نسبت به گذشته تغییر کرده اما باعث شده که علاوه بر جلوگیری از تخریب چهره شهر، مردم تنها با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.
شهروند دیگری فضای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان ایلام را مثبت ارزیابی کرد.
"یوسف احمدی" گفت: تبلیغات سالم و به‌دور از حواشی باعث شده است که مردم از نزدیک با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.
فرماندار حوزه مرکزی ایلام گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی بدون هیچگونه مشکلی ادامه دارد.
"فتاح اسماعیلی" افزود: پایبندی نامزدها به قوانین تبلیغات انتخابات باعث شده است که مردم با شور و نشاط خاصی برنامه‌های نامزدها را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی براساس قانون با تشکیل ستادهای اصلی اقدام به فعالیت تبلیغی می‌کنند.
اکنون ? ???نامزد انتخاباتی در قالب دو حوزه اصلی انتخابیه ایلام و دهلران برای کسب سه کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]