سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حسین الله‌کرم، چهره مشهور منتسب به انصار حزب‌الله‌، از چند روز پیش از اروپا به تهران بازگشته است.
به گزارش خبرنگار «تابناک»، الله‌کرم که در دولت نهم به عنوان وابسته نظامی ایران به زاگرب، پایتخت کرواسی اعزام شده است، به تازگی به ایران بازگشته و پس از چندی فعالیت‌های سیاسی خود را در دفاع از گروه حامیان دولت آغاز کرده است.

وی روز جمعه در میان نمازگزاران اقدام به پخش بیانیه جالبی کرده و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درخصوص دوروها، از نگاه خود مصادیق دورویی را در دو گروه که آنان را «طرفداران دروغین خط امام» و «مدعیان انقلاب» خوانده، معرفی کرده است.
در این بیانیه از حزب کروبی و بخشی از لیست اصلاح‌طلبان خواسته شده به طور صریح مرزبندی خود را در دفاع همه‌جانبه از امام و ارزش‌ها مشخص کنند، هرچند به گفته او، به شدت دیر شده است.
وی همچنین بخشی از اصولگرایان را سوءاستفاده‌کنندگان از اصولگرایان نام نهاده و ادامه داده: حامیان لیست ائتلاف فراگیر اصولگرایان هنگامی می‌توانند به دامن جریان اصولگرایی بازگردند که در زمان کوتاه باقیمانده، این ائتلاف را به نفع لیست جبهه متحد اصولگرایان ملغی نموده و از ادامه رقابت کناره‌گیری نمایند.
با این وصف به نظر می‌رسد این چهره نام‌آشنا نیز در شمار حامیان گروه جبهه متحد اصولگرایان حامی دولت درآمده، چنانکه روز جمعه، شخصا اقدام به پخش بیانیه خود در بین نمازگزاران کرده است. اما مشخص نیست این حمایت به سود این گروه سیاسی است یا هچون گذشته به ضرر آنان تمام خواهد شد؟

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]