سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

الهه راستگو گفت: مهمترین عامل حضور با نشاط مردم در صحنه انتخابات وجود باور سهیم بودن آنها در تعیین سرنوشت خود، جامعه و کشورشان است.

الهه راستگو در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران با بیان این مطلب افزود: در صورتی که مردم احساس کنند امانتداری در شمارش آرا صورت گرفته و رأی آنها با برگزاری انتخاباتی سالم و منطقی حفظ می‌شود، انتخابات پیش رو از نشاط لازم برخوردار خواهد شد و هرگاه این صحنه با رقابت کاندیداهای گروه‌های مختلف همراه شود ما شاهد انتخاباتی غیرگزینش، با نشاط، مردمی و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

این کاندیدای ائتلاف اصلاح‌طلبان در مجلس هشتم با تأکید بر سهم احزاب در ایجاد فضای سالم انتخاباتی گفت: این که احزاب سعی کنند مفیدترین و کارآمدترین افراد را برای انتخاب شدن به انتخاب‌کنندگان معرفی کنند موضوعی است که باید از سوی احزاب مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

راستگو همچنین در بیان ویژگی‌های یک نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌ای وظیفه‌ نمایندگی را برای خود شغل فرض کنند نمی‌تواند چندان مفید فایده باشد،‌نماینده فاقد تخصص و علم کافی و تجربه حداقل در یکی از زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به طور طبیعی نخواهد توانست منشأ اثر لازم در میان نمایندگان مجلس و کشور باشد.

وی در پایان با خاطرنشان کردن این مسأله که حزب اسلامی کار مدافع کار و تولید در کشور است گفت: حزب با تن‌پروری و مفت‌خوری مخالف بوده و همه تلاش خود را در جهت توسعه و پیشرفت کشور به کار خواهد گرفت علاوه بر این نسبت به حقوق گروه‌های مختلف اجتماعی توجه خاصی دارد و گروه‌های صنفی متمایل به کار و تولید را اعم از کارگران و کارفرمایان مورد حمایت ویژه خواهد داد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]