سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

سه آرزوی هاشمی برای انتخابات مجلس

چهارشنبه 86 آذر 28 ساعت 2:7 عصر
رییس مجلس خبرگان روز چهارشنبه طی سخنانی در جمع فعالان سیاسی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به بحث انتخابات مجلس هشتم گفت: آرزو می‌کنم فضای جامعه آن‌ چنان مطمئن باشد که همه بتوانیم در انتخابات تا جایی که قانون امکان می‌دهد، شرکت کنیم. هرچند ممکن است قانون نیاز به اصلاح داشته باشد اما اگر تنگ نظری نشود و بگذارند همه صاحبان افکار وارد میدان شوند، انتخابات افتخارآمیزی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه «انتخابات با حضور و مشارکت جدی مردم از نیازهای اساسی کشور است»، تصریح کرد: راه تقویت نظام در مقابل دشمنان خارجی و جلوگیری از تفرقه در داخل، برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به این سؤالی مبنی بر اینکه « سردار به چه می‌ا‌ندیشی؟» گفت: در حال حاضر به انتخاباتی پرشور، سالم و آزاد می‌اندیشم و امیدوارم منتخبان مردم مردم وارد مجلس شوند و مجلسی نیرومند، مستقل، عاقل و رشید برای جامعه تشکیل شود. در شرایط فعلی بسیاری از کسانی که تاکنون به تعیین سرنوشت خود بی‌تفاوت بوده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که در انتخابات شرکت کنند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر فراهم شدن زمینه مشارکت بیشتر زنان در جامعه گفت: هم‌اکنون اگر فضای مشارکت زنان در برخی زمینه‌ها در جامعه فراهم نیست، آنها می‌توانند در فضاهای آموزشی و دانشگاهی مشارکت جدی داشته باشند. مخصوصا در دانشگاه آزاد باید بیشتر توان زنان را به کار برد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]