سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

گاف علی‌آبادی پس از بهانه‌گیری فیفا!

سه شنبه 86 آذر 27 ساعت 9:40 عصر
رئیس سازمان تربیت بدنی در گفت‌وگویی که با سیمای جمهوری اسلامی داشت و شب گذشته از برنامه 90 پخش شد، کاندیدا شدنش برای فدراسیون فوتبال را با دستور رئیس‌جمهور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، مهندس علی‌آبادی که کاندیدا شدنش برای ریاست فدراسیون فوتبال، سبب بهانه تراشی‌های فیفا و به تعویق افتادن انتخابات این فدراسیون شده است، روز گذشته، پس از آن که رئیس‌جمهور خواستار کناره‌گیری وی از کاندیداتوری شد، گفت که نامزدی‌اش به دستور رئیس‌جمهوری و ‌به‌رغم تمایل خود وی بوده است.

بنا بر این گزارش، فیفا نیز پیشتر به این بهانه مخالف حضور علی‌آبادی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بود که آن را نوعی دخالت دولت در امور مربوط به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ـ که بنا بر قانون فیفا و نیز اساسنامه، این فدراسیون نهادی غیر دولتی به شمار می‌رود ـ می‌دانست.

هر چند به نظر می‌رسد که شب گذشته، علی‌آبادی با استفاده از لفظ «دستور» تلاش کرد احترام رئیس‌جمهور را حفظ کند، اما مسئولان رسمی کشور، باید به ادبیات و سخنانشان، بیشتر توجه کنند. زیرا با این ادبیات (دستور رئیس‌جمهور) که علی‌آبادی در مصاحبه‌اش به کار برد، پرسش اساسی افکار عمومی، این است که آیا بهانه فیفا درست نبوده است؟ بحث‌انگیزتر آن‌که این همه فرصت سوزی را چه کسی یا کسانی باید پاسخگو باشند؟

لازم به یادآوری است، دکتر احمدی‌نژاد در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی یکشنبه شب خود با مردم، با انتقاد از علی‌آبادی در برکناری رئیس‌ سابق فدراسیون فوتبال، اظهار کرد که از علی‌آبادی خواسته است با نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال، این ورزش مهم را سامان بخشد.

گفتنی است، در حالی که تنها دو ماه دیگر تا بازی‌های مقدماتی جام جهانی باقی مانده، هنوز فدراسیون رئیس یا هیأت رئیسه ندارد و از سوی دیگر مربی تیم ملی نیز مشخص نشده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]