سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

تبریز؛ آماده میزبانی باشکوه از خاتمی

دوشنبه 86 آذر 26 ساعت 4:30 عصر
مسئول هماهنگی سفر سید محمد خاتمی به استان آذربایجان شرقی رئوس برنامه‌های سفر دو روزه رییس دولت اصلاحات به تبریز را اعلام کرد.

دکتر کریم عابدی که ریاست دفتر جبهه مشارکت در منطقه آذربایجان شرقی را هم برعهده دارد، با اشاره به شور و شوق عمومی از سفر آقای خاتمی به تبریز گفت: با توجه به سابقه سفرهای آقای خاتمی در شهرهای دیگر،پیش بینی می شد استقبال از ایشان در تبریز نیز باشکوه باشد و در چند روز گذشته تماس های مردمی و اعلام آمادگی برای همکاری در برنامه های ایشان این پیش بینی را بیش از حد انتظار محقق کرد.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان استان آذربایجان شرقی زمان ورود آقای خاتمی به تبریز را ساعت 16 عصر روز چهارشنبه اعلام کرد و افزود: پس از استقبال از آقای خاتمی در فرودگاه،ایشان با هئیت همراه برای زیارت قبور شهدا به وادی رحمت خواهند رفت.

وی برنامه اصلی روز چهارشنبه ایشان را دیدار با اصلاح‌طلبان استان دانست و گفت:در این دیدار اصلاح‌طلبان استان با آقای خاتمی به گفتگو خواهند نشست.

عابدی دیدار با اهالی صنعت، تجارت و فعالان کارگری را از دیگر برنامه های اقای خاتمی در تبریز اعلام کرد و گفت: یکی از مهم ترین برنامه های سفر آقای خاتمی دیدار با نخبگان استان است که در فضایی صمیمی و آشنا،با دانشگاهیان، فعالان سیاسی،روزنامه نگاران،وکلا و حقوقدان، پزشکان، مهندسان، زنان، فرهنگیان،ادوار مجلس و شوراهای اسلامی،مدیران دوره اصلاحات و ... برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر سخنرانی آقای خاتمی تعدادی از نخبگان حاضر به بیان دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

وی دیدار با عموم مردم غیور تبریز، شهرستان‌های آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار با آقای خاتمی را پر شورترین برنامه ایشان دانست و افزود: این برنامه در سالن شهید اقدمی تبریز در ساعت 3 بعد از ظهر روز پنجشنبه 29 آذر ماه برگزار خواهد شد.

عابدی ملاقات با دانشجویان و فعالان دانشجویی را از دیکر برنامه های خاتمی اعلام کرد و گفت: بنا به درخواست بسیاری از دانشجویان و فعالان پرتلاش عرصه دانشگاه برای دیدار با اقای خاتمی،ایشان جلسه‌ای با حضور نمایندگان تمام تشکل‌های دانشجویی استان خواهند داشت.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان بازدید خاتمی از یکی از نمادها یا اماکن تاریخی شهر تبریز را برنامه پایانی سفر ایشان بر شمرد و افزود: خاتمی شب روز پنجشنبه به هنگام بدرقه در فرودگاه، با خبرنگاران مصاحبه مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی خواهد داشت.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]