سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

معیشت مردم، اولویت اصلاح طلبان

جمعه 86 آذر 23 ساعت 7:30 عصر
رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تهران رفع اصولی نیازهای معیشتی مردم را یکی از اولویت های اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم عنوان کرد و گفت: برنامه های اقتصادی خود در دولت اصلاحات را ادامه می دهیم تا زمینه تولید ثروت در کشور افزایش پیدا کند.
مرتضی حاجی در ادامه اولین نشست خبری ستاد ائتلاف اصلاح طلبان یکی از اولویتها برنامه های اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو را نیازهای معیشتی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: اصلاح طلبان با نگاه به آینده برنامه های اقتصادی خود را در دولت اصلاحات به اجرا گذاشتند اما با سیاستهای فعلی باید تمامی این سیاستها و کارها احیا شود و زمینه تولید ثروت در کشور افزایش پیدا کند.
وی با انتقاد از کسانی که تدوین کنندگان برنامه های توسعه قبلی و سند چشم انداز را نامحرم خوانده اند گفت: اینگونه افراد کم آورده اند، اینها چون دیده اند از خانواده خود در تدوین کنندگان این برنامه ها کسی حضور ندارند بنابراین تدوین کنندگان را نامحرم عنوان می کنند.

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات تاکید کرد: محرم ترین افراد در تدوین سند چشم انداز بیست ساله و برنامه های توسعه قبلی حضور داشتند و همه این افراد، متخصص و شناخته شده هستند.

حاجی در پاسخ به پرسش خبرنگار یک روزنامه هلندی در خصوص نقش سیدمحمد خاتمی در ائتلاف اصلاح طلبان اظهار داشت: آقای خاتمی بانی تشکیل این ائتلاف هستند و اولین جلسه ستاد نیز با تدبیری که آقای خاتمی اندیشید با دعوت از حدود سیصد نفر از چهره های شاخص اصلاح طلبان در دعوت وی برگزار شد و با نظرخواهی از این افراد در دوجلسه متوالی افرادی که با تشخیص آن افراد و آقای خاتمی مناسب تشکیل ستاد بودند این ستاد را تشکیل دادند.
وی ادامه داد:البته در دو مرحله دیگر نیز کسانی به اعضای ستاد اضافه شدند ولی آنچه که مسلم است نقش منحصر به فرد آقای خاتمی در این ائتلاف است و هر روز نیز گزارش عملکرد ستاد به ایشان ارائه می شود و آقای خاتمی نیز چه با رایزنی با مقامات عالی نظام و چه با حمایت از حقوق مردم برای برگزاری هر چه باشکوهتر و سالم تر این انتخابات سعی کرده و می کند.
عضو هیات مدیره بنیاد باران همچنین در مورد احتمال کاندیداتوری سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز اظهار داشت: برای حضور ایشان در قامت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ناامید نیستیم ضمن اینکه آقای خاتمی نیز تا این لحظه هیچ صحبتی مبنی بر وارد شدن یا وارد نشدن خود به انتخابات نکرده است و تلاش ما نیز برای حضور وی در این انتخابات است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]