سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

می‌توانم مربی تیم ملی باشم

شنبه 86 آذر 17 ساعت 2:5 صبح
سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی مقابل صباباتری گفت: درمورد به تساوی کشیده شدن بازی با یک بازیکن بیشتر و دو گل برتری مشکل می‌توان توضیحی داد.
افشین قطبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال همانند زندگی است‌ اما، پس از برتری بازیکنان ما نظمی که باید در فوتبال وجود داشته باشد، وجود نداشت. ما حتی با یک بازیکن بیشتر نتوانستیم توپ و نتیجه را حفظ کنیم.
وی با اشاره به این‌که باید پس از برتری بازی را آرام‌تر دنبال می‌کردیم، تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان ما احساسی بودند و در پی افزایش تعداد گل‌های تیم پس از برتری در میدان بودند و همین عامل باعث شد که دو گل دریافت کنیم.
سرمربی پرسپولیس افزود: صبا باتری دو گل خوب به ما زد، ولی ما می‌توانستیم حتی پس از دریافت گل اول بازی را بسته‌تر دنبال کنیم که به دلیل تصمیم داور، این امر محقق نشد و ما گل دو را نیز دریافت کردیم.
قطبی از دست دادن این دو را بسیار بد دانست و تاکید کرد: باید با بازبینی مجدد فیلم مشکل اصلی تیم و دریافت گل‌ها را مورد بازبینی قرار دهیم.
وی ادامه داد: صباباتری در30 دقیقه ابتدایی نیمه‌ی اول خوب بود اما، 15 دقیقه پایانی نیمه اول و 45 دقیقه نیمه دوم از حریف کاملا برتر بودیم اما، نکته‌ی قابل توجه این است که تیمی که 10 نفره می‌شود با انگیزه‌ بیشتری به بازی خود ادامه داده و در پی جبران نتیجه از دست رفته است.

وی درمورد صحبت‌های اخیرش درباره مربی‌گری در تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: این آرزوی هر فوتبالیست یا مربی است که به تیم ملی کشورش خدمت کند. من در سه دوره‌ جام جهانی حضور داشتم و دوست دارم جام جهانی 2010 روی نیمکت مربیگری تیم ملی ایران باشم.

قطبی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تمام تمرکز من بر روی پرسپولیس است، یادآور شد: من برای خدمت به کشورم باز گشته‌ام و در این مدت نشان داده‌ام که می‌توانم مربی خوبی برای تیم ملی باشم.

وی در پایان مربی‌گری در پرسپولیس را سخت‌تر از تیم ملی دانست وگفت: سرمربی‌گری در پرسپولیس با این شرایط بسیار دشوارتر از تیم ملی است و عدم شکست پس از شانزده هفته محشر است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]