سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

‌گاف عجیب خبرگزاری دولت!

شنبه 86 شهریور 31 ساعت 9:0 عصر
روزنامه «اعتمادملی» در شماره روز شنبه 31 شهریورماه خود خبر از آن داده که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) –بعنوان خبرگزاری دولت- قبل از برگزاری نشست شورای امنیت، گزارشی را از جلسه مخابره کرده است. 
در ایت خبر که « گاف ایرنا در انتشار گزارش یک نشست برگزار نشده» منتشر شده، می‌خوانیم: با عنوان خبرگزاری جمهوری اسلا‌می و ارگان رسمی دولت ساعت 59/17 دقیقه روز چهارشنبه گذشته خبری را از یک نشست غیرواقعی منتشر کرد که تعجب بسیاری از محافل خبری و سیاسی را برانگیخت. 
بنابراین خبر، خبرگزاری جمهوری اسلامی در خبری غیرمنتظره با عنوان «نشست شورای امنیت درباره ایران» مدعی شد که شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه برای شنیدن و بررسی گزارش سه‌ماهه درباره میزان اجرای دو قطعنامه ضدایرانی تشکیل نشست علنی داد. 
در خبر ایرنا اضافه شده است: «این نشست ساعت ‌ 30/10 ‌دقیقه به وقت نیویورک آغاز شد و نماینده آمریکا به تهدیدهای خود علیه تهران ادامه داد». در پایان خبر هم این جمله منعکس شد که «خبرهای تکمیلی از این نشست متعاقبا مخابره می‌شود». 
اعتمادملی در پایان این نکته خبری نوشته: این درحالی است که هیچ نشستی درباره ایران در شورای امنیت برگزار نشده بود و هیچیک از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی این خبر را منعکس نکرده بودند. یک مقام ارشد وزارت خارجه هم روز چهارشنبه در گفت‌وگو با اعتماد ملی خبر ایرنا را تکذیب کرد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]