سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

رقابت فوتبالی قالیباف-احمدی‌نژاد

شنبه 86 شهریور 31 ساعت 7:0 عصر
روزنامه «اعتمادملی» سرمقاله روز شنبه 31 شهریورماه خود را به انتخابات فدراسیون فوتبال و رقابتی اختصاص داده که میان«محمد علی‌آبادی»، معاون احمدی‌نژاد، از یک‌سو و اصولگرایانی دیگر که «مصطفی آجرلو» ،یار نزدیک قالیباف، در میان آنها از دیگران شاخص‌تر است اختصاص داده است. 
در بخشی از این سرمقاله آمده:« خودداری چهره‌های متمایل به اصلا‌ح‌طلبان از ورود به میدان انتخابات فدراسیون فوتبال، رقابتی جدی و در عین حال منحصر به فرد را درون اردوگاه اصولگرایان شکل داده است». 
این روزنامه می‌افزاید: محمود احمدی‌نژاد و محمدباقر قالیباف که پس از رقابت مستقیم در انتخابات ریاست‌جمهوری نهم، یک بار در انتخابات شورای شهر تهران با گسیل نیروهایشان به‌طور غیرمستقیم با هم رقابت کردند، این بار نیز آنگونه که از شواهد برمی‌آید، قرار است در انتخابات فدراسیون فوتبال با هم رقابت کنند؛ انتخاباتی که مصطفی آجرلو مدیر ورزش شهرداری تهران، طیف متمایل به قالیباف را در آن نمایندگی می‌کند و محمد علی‌آبادی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت‌بدنی با ورود شائبه‌انگیز به صحنه انتخابات، تفکر حامیان احمدی‌نژاد را نمایندگی می‌کند. در ادامه مطلب آمده است: فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه باشد، اصولگرایان و به‌ویژه دولت و سازمان تربیت‌بدنی در شرایطی قرار گرفته‌اند که می‌توان صداقت و درستکاریشان را در پایبندی به قواعد بازی عادلا‌نه محک زد. آیا نفوذ و سیطره دولت به برخی صاحبان رای در انتخابات فدراسیون فوتبال رقبا را در شرایطی نابرابر قرار خواهند داد؟ 
اعتمادملی کنایه‌ای هم به انتخابات آتی مجلس زده است:«این رقابت در مقیاسی به مراتب کوچک‌تر، آزمایشی است برای التزام و پایبندی صاحبان قدرت به برگزاری انتخابات‌های عادلا‌نه در میدان‌های بزرگ‌تر و سرنوشت‌ساز».

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]