• وبلاگ : سرزمين دور
  • يادداشت : حرمت مردم در تاريخ مرجعيت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سخنراني دكتر عباسي بصورت صوتي

    ممنون از شما دوست گرامي

    با سلام مجدد ببخشيد، متن عربي حديث اشتباه تايپ شده است : "لا دين لمن لا حيا له" درست است. البته معني فارسي و مدنظر را درست نوشته ام. منتظر شما هستم.
    سلام علي جان، اولا که کار آن فردي که گناه ديگران را در درنا کرده بود، اشکال داشت و مطابق با ستارالعيوب بودن خدا نبود چون آن افراد در خفا گناه کرده اند. نکند منظور شما اين است که اگر در جامعه فردي به شکل علني گناه کرد با ساکت بود؟! پس چرا امام علي (ع) در خطبه اي معروف از نهج البلاغه مي فرمايد (پس از اهانت به زن يهودي در بلاد اسلامي) که اگر از اين پس مرد مسلماني از ناراحتي بميرد، جاي اشکال نيست. در مورد ماجراي اميرکبير ظاهرا سايت روزنا خبري در اين مورد در ساعت 10:39 همان روز منتشر مي کند، در حالي که اين اتفاق در ساعت 13 مي افتد! سايت روزنا سپس در حرکتي ناشيانه ساعت خبر را به 16:00 تغيير مي دهد (با تغيير zone مربوطه که آنهم به دليل ناشيگري معلوم مي شود). و پس از مدتي که متوجه اشتباه خود و شعور خوانندگان مي شوند، ساعت را اصلاح مي کنند! خوب شما خودت قضاوت کن. شما که در ظاهر مذهبي هستيد. برخي از اين افراد حتي به خدا اعتقاد ندارند و به گفته خودشان کمونيست هستند! لابد مي خواهي بگويي اتفاق دانشگاه تهران هم کار ديگران بوده براي برخورد با دانشجوي منتقد! اين چه نوع انتقاديه که عکس رئيس جمهور منتخب مردم را آتش مي زنند؟ آيا اين انتقاد نوعي انتقاد کور نيست؟ و چرا نوک اين انتقاد به سمت اصل ولايت فقيه است؟ نکند مي خواهي بگويي آسيد ابوالحسن اصفهاني به حکومت اسلامي هم معتقد نبوده و سکولار بوده! در مورد برخورد با زنان بدحجاب، شما آن را برخورد با زنان شيعه ناميده ايد!! ظاهرا شما سري به خيابان ها نزده ايد. کسي که پاچه شلوارش نزديک ساق پا و زانويش است و روسري را طوري مي بنند که از جلو و عقب موهايش پيداست و مانتويي پوشيده که هر لحظه احتمال ترکيدن آن وجود داشته، يقينا حيا ندارد و لادين لمن حيا له. کسي که حيا ندارد دين ندارد. نکند اين حديث را از حضرت رسول قبول نداري؟ خوب دين ندارند، پس به طريق اولي شيعه هم نيستند. اين حکم قرآن است. (در وبلاگم اقامه دليل کرده ام). آيا يک شيعه طبق تعريف شما نسبت به حکم قرآن خويش بي اعتقاد است؟! ببخشيد اگر انتقادي کردم که تند بود. منتظر پاسخ شما هستم.