سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

سردار رادان هیچ نقشی در ماجرای کهریزک نداشت

سه شنبه 89 شهریور 9 ساعت 7:0 صبح
اخیرا تعدادی از رسانه های ضد انقلاب تلاش کردند، نیروی انتظامی را نیز در ماجرای کهریزک شریک کنند، این درحالی است که رئیس کمیته پیگیری حادثه کهریزک در مجلس تصریح می کند که در بررسی های صورت گرفته، هیچ سند و دلیلی دال بر تقصیر یا قصور سردار رادان در ماجرای کهریزک مشاهده نشد.
 سروری رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار جهان در رابطه با حکم تعلیق و مجازات قاضی مرتضوی و 2 قاضی دیگر به عنوان عاملین اصلی تخلفات حادثه کهریزک گفت:نظام اسلامی در مقابل امتحانات بزرگ قرار گرفته و الحمدالله سرافراز بیرون آمد.در حادثه کهریزک شاهکار عادلانه ای صورت گرفت اما کامل نبود و ما معتقد بودیم که همه این تخریب ها به عهده مامورین نیروی انتظامی نبوده و کسانی که با توجه به پر بودن ظرفیت زندان و عدم تناسب زندان با افرادی که آنجا اعزام شدند زمینه این خسارت ملی را فراهم آوردند.
وی با بیان اینکه مقصرین اصلی حادثه کهریزک چهره نظام اسلامی را در دنیا به شدت مخدوش کردند و ضربه های اساسی به اقتدار ملی ما وارد کردند اضافه کرد: این امکان را برای دشمنان ما فراهم کردند که طرح ضربه زدن به ملت ما را از این راه پیدا کنند، عادلانه این است که دادگاه نسبت به همه کسانی که نقش داشتند با توجه به نسبت نقش ها بررسی کند. من خوشحال هستم از اینکه اقداماتی در این زمینه از طرف دادگاه صورت می گیرد امید وارم که به صورت عادلانه موضوع پیگیری شود و به نتیجه برسد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار جهان که آیا شایعات دال بر حضور سردار رادان در حادثه کهریزک است صحیح است، گفت:ما در موضوعاتمان به هیچ وجه به آقای رادان نرسیدیم و لااقل به عکس آن رسیدیم. اطلاعات ما نشان می دهد که آقای رادان در موضوع کهریزک نقشی نداشته است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]