سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

جلب‌توجه دعای فرج احمدی‌نژاد در دوحه

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 10:8 عصر
دعای محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران برای تعجیل در ظهور امام مهدی(عج) در افتتاحیه نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایتخت قطر، توجه مقامات این کشورها را به خود جلب کرد.
احمدی‌نژاد که در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در دوحه سخنرانی کرد، سخنان خود را طبق معمول با این عبارات آغاز کرد: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ الحمد للـه رب العالمین والسلام والصلوه علی سیدنا ونبینا محمد وآله الطاهرین وصحبه المنتجبین؛ اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه.»
 آغاز سخنان احمدی‌نژاد با این جملات در جمع سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، احساسات آنها را برانگیخت.
این گزارش می‌افزاید: هنگامی که رئیس‌جمهوری ایران این جملات را بر زبان آورد، دوربین بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی حاضر در محل برگزاری این نشست از جمله شبکه الجزیره قطر که این سخنرانی را بطور زنده پخش می‌کردند، بر چهره مقامات عرب متمرکز شد و کارگردان دوربین‌های مداربسته این نشست که تصاویر آن بر روی نمایشگرها به نمایش در می‌آمد نیز بلافاصله دوربین‌ها را بر چهره سران عرب متمرکز کرد.

گفته می‌شود میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، سخنرانی رئیس‌جمهوری ایران در نشست دوحه را که از بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی بطور زنده پخش می‌شد مشاهده کرده‌اند.

پیش از این نیز رئیس‌جمهوری در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سخنانی را درباره منجی موعود مطرح کرده بود که توجه حضار را برانگیخت.
وی گفته بود: «وعده الهی است که حق پیروز است و زمین به انسان‌های صالح به ارث خواهد رسید.. تلاش در این راه و برای حاکمیت انسان‌های صالح و انسان صالح کامل، آخرین برگزیده خدا و موعود امم، در حقیقت مرهم نهایی زخم‌ها و حلال همه مشکلات و بر پا کننده عشق، زیبایی، عدالت و حیات سعادتمند در همه دنیاست.»
احمدی‌نژاد بتازگی نیز در جمع مردم بیرجند تصریح کرده بود، پس از این سخنان وی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بسیاری از مخاطبان به وی مراجعه کرده و درباره موعود مورد نظر شیعیان از وی سؤالاتی پرسیده بودند که این توجهات و سؤالات طی سه سخنرانی وی در سه سال اخیر،‌ هر سال نسبت به سال گذشته، افزایش یافته است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]