سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: «بنده مطلع هستم که حتی بسیاری از طرفداران احمدی‌نژاد و دولت نهم و نیز عقلای اصولگرای مجلس کنونی، شیوه برخورد رئیس جمهور با مدیران ارشد و وزاری کابینه را به نفع نظام نمی‌دانند».
«محمد عطریانفر» در واکنش به استعفای وزیر آموزش‌وپرورش به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «فارغ از صحت و سقم عملکرد رئیس جمهور در برکناری وزرا و حتی اگر قائل به این باشیم که وزرای برکنار شده کابینه واقعا ضعف داشته‌اند، خروجی تصمیمات احمدی‌نژاد قطعا محل ایراد است».
وی ادامه داد: «این شیوه تغییرات مدیران ارشد کشور به علت آنکه باعث بی‌ثباتی در نظام اجرایی کشور می‌شود، آثار بسیار بدی را در مدیریت کلان کشور برجا می‌گذارد».
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در توضیح این مسئله اظهار داشت: «مدیری که به آینده کاری خود اطمینان نداشته باشد، به‌جای اتخاذ تصمیمات استراتژیک و سیاست‌های بلندنظرانه، خواسته یا ناخواسته سیاست‌هایی رونمایی و تبلیغاتی را در پیش می‌گیرد».

عطریانفر با تاکید بر «مخالفت طرفداران احمدی‌نژاد و عقلای اصولگرای مجلس با شیوه برخورد احمدی‌نژاد با وزرا و اعضای کابینه»، تصریح کرد: «بنده مجموعا معتقدم که تغییرات اینچنینی در کابینه هیچگاه در جهت مصالح عمومی و منافع سیستم اداری کشور نیست».

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]