سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

انتقاد از عدمتحقق وعدههای احمدینژاد

شنبه 87 شهریور 30 ساعت 1:41 عصر
دبیرکل جامعه انجمن‌‏های اسلامی اصناف و بازار با اشاره به شعارهای احمدی‌‏نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری نهم، تصریح کرد: به‌نظر می‌‏رسد احمدی‌‏نژاد برای تحقق شعارهایش هنوز راه زیادی در پیش دارد و باید مسائل را شناسایی و در عمل به آنها فعالیت بیشتری داشته باشد. وی با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری با تاکید بر پرهیز از سهم‌‏خواهی، تصریح کرد: یکی از مسائلی که اگر انسان به سمت آن برود، دیگر هیچ‌چیز را رعایت نمی‌‏کند، سهم‌‏خواهی است. دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار افزود: برای رسیدن به آرامش باید مصلحت، شایسته‌سالاری و تبعیت از ولایت‌‏فقیه مورد توجه قرار گیرد. افراد تندگو و تندرویی که در هر دو جناح کشور وجود دارند، باید این تندروی‌‏ها را کنار بگذارند. کریمی با اشاره به زیان‌‏های افراط و تندروی‌‏های سیاسی در کشور بیان داشت: هرچه گروه‌‏های سیاسی بتوانند با آرامش بیشتر مسائل را حل کنند ما در صحنه بین‌المللی هزینه‌‏های کمتری پرداخت خواهیم کرد. هزینه‌‏هایی که ما امروز در مسائل مختلف پرداخت می‌‏کنیم بخشی از آن متاثر از همین اختلافات و تندروی‌‏هاست که اگر بتوانیم این مسئله را مهار کنیم و جلوی تندروی‌‏ها را بگیریم یقینا می‌‏توانیم در بسیاری از مسائل هزینه کمتری پرداخت کنیم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


رهبر انقلاب در خطبه دوم نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران فرمودند: یک نفر پیدا می‌شود درباره مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند اظهار نظر می‌کند، البته این اظهار نظر غلطی است. اینکه گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم این حرف درستی نیست، حرف غیرمنطقی است.
 آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران روزه دار تهرانی اظهار داشتند: دو سه مساله کوچک و کم اهمیتی که وجود دارد و از اینها سعی می‌شود برای التهاب استفاده شود را عرض می‌کنم برای اینکه درب گفتگوها بسته شود. یک نفر پیدا می‌شود درباره مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند یک اظهار نظر می‌کند، البته این اظهار نظر، اظهار نظر غلطی است. اینکه گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم این حرف درستی نیست، حرف غیرمنطقی است.
ایشان بیان داشتند: مردم اسرائیل مگر چه کسانی هستند؟ همان کسانی هستند که غصب خانه، غصب سرزمین، غصب مرزعه و غصب تجارت به وسیله همین‌ها دارد، انجام می‌گیرد. سیاهی لشکر عناصر صهیونیست همین‌ها هستند. نمی‌شود ملت مسلمان نسبت به افرادی که اینجوری عامل دست دشمنان اساسی دنیای اسلام هستند، بی تفاوت باشد، نه. ما با یهودی ها هیچ مشکلی نداریم، با مسیحی ها هیچ مشکلی نداریم، با اصحاب ادیان در دنیا هیچ مشکلی نداریم، اما با غاصبان سرزمین فلسطین چرا، مشکل داریم. غاصب هم فقط رژیم صهونیستی نیست. این موضع نظام است این موضع انقلاب و موضع مردم است.
آیت الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: حالا کسی حرفی می‌زند اشتباه ، عکس العملی‌هایی هم در مقابل آن نشان داده می‌شود. خوب مساله را باید تمام کرد. اینکه یک روز یک نفر از این طرف بگوید، یکی از آن طرف بگوید، یکی اینجور استدلال کند، یکی از آن طرف حرف بزند، این درست نیست، این التهاب آفرینی است؛ حرفی بود گفته شد و اشتباه بود و تمام. موضع جمهوری اسلامی و موضع دولت جمهوری اسلامی هم این نیست.
ایشان در ادامه تاکید کردند: این با کشورهای دیگر فرق می‌کند که مردمش روی سرزمین غصبی ننشستند. شهرک های یهودی نشین امروز به وسیله همین مردمی که گفته می‌شود مردم اسرائیل، به وسیله همین‌ها پر شده. همین ها هستند که دولت جعلی صهیونیست اینها را مسلح کرده است بر علیه مردم مسلمان فلسطینی که فلسطینی ها جرات نکنند نزدیک این شهرکها بشوند، همین هستند دیگر. خوب این حرف خطایی بود، حرف درستی نبود. این را نباید وسیله التهاب قرار داد. من خواهش می‌کنم از همه، اینجور مسائل کوچک و مسائل جزئی را، حرفی بر زبان کسی جاری می‌شود، مطلبی گفته می‌شود، این را وسیله‌ای قرار ندهند برای اینکه مدتی جریان سازی و مساله آفرینی بشود در سر تا سر کشور، یک عده موافق یک عده مخالف سر قضیه ای پوچ، خوب موضع نظام مشخص است، تمام شد.
آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: قضاوت‌هایی در مورد مسائل و کارهای دولت است؛ که این از آثار نزدیک شدن دوره انتخابات است، انسان احساس می‌کند که در بین آنچه که امروز گفته می‌شود، بی انصافی‌هایی صورت می‌گیرد.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در ادامه خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران روزه‌دار تهرانی تاکید کردند: یک چیز دیگری که این روزها انسان مشاهده می‌کند که این را هم می‌خواهم خواهش کنم به خصوص از نخبگان که توجه کنند؛ قضاوت‌هایی در مورد مسائل دولت و کارهای دولت است؛ این از آثار نزدیک شدن دوره انتخابات است، با اینکه خیلی هم نزدیک نیست ما حدود 9 ماه هنوز تا انتخابات فاصله داریم، خاصیت انتخابات این است که عناصر فعال می‌شوند و حرف می‌زنند؛ البته حرف بزنند، حالا در باب انتخابات حرف‌های گفتنی متعددی هست که انشاءالله در وقت و فرصت مناسب خودش آنها را به ملت عزیزمان عرض خواهیم کرد، حالا هنوز زود است؛ لکن انسان احساس می‌کند که در بین آنچه که امروز گفته می‌شود، بی انصافی هایی صورت می‌گیرد. خوب اگر کسی برای آینده کشور، برای حل آنچه که معضلات کشور می‌نامند، برنامه ای دارد، حرفی دارد، خوب آن حرف را بیان کند، اگر چنانچه می‌تواند راه حلی برای مشکلاتی که وجود دارد، حالا مثلا مشکل گرانی یا تورم، راه حلی دارند، بگویند.
ایشان با بیان اینکه تخریب کردن مسئولین و تخریب کردن دولت، این هیچ مصلحت نیست، تاکید کردند: این جزو کارهای صحیح اسلامی نیست. در بعضی از جاهای دیگر، در بعضی از کشورهای دنیا به نام دموکراسی به نام آزادی آبروهایی را از بین می‌برند، اشخاص را به لجن می‌کشند، اینها کارهای اسلامی نیست، اینها کارهای آنهاست، مثل خیلی از کارهای دیگر. آنچه که در زمینه مسائل اقتصادی یا غیر اقتصادی گفته می‌شود، در درجه اول هم در محافل کارشناسی باید گفته شود، نه در منبرهای عمومی تریبون های عمومی. گاهی اوقات یک بی انصافی‌هایی می‌شود دیگر، یک چیزهایی می‌گویند.

آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: نباید اخلاق نکوهیده بی‌انصافی در جامعه ما رواج پیدا کند، دچار بی انصافی نباید بشویم. بخصوص نخبگان، بخصوص نخبگان نگاه کنند، منصفانه حرف بزنند. عرض کردیم تخریب درست نیست. نه آن کسانی که طرفدار شخص یا گروهی هستند و نه آن کسانی که مخالف آن شخص و گروهی هستند، مقابله اینها با یکدیگر هیچ لزومی ندارد به صورت تخریب باشد. منطقی حرف بزنند، انتقادی دارند انتقاد کنند. خدا را شکر می‌کنیم فضای کشور ما بر اثر نظام اسلامی فضایی آزاد و باز است و مردم فرصت دارند و می‌توانند حرفشان را بزنند، نخبگان می‌توانند حرف بزنند، مردم هم استماع می‌کنند، می‌شنوند و حرف‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنند، آنچه که حق است به نظرشان می‌پذیرند و قبول می‌کنند.
ایشان فرمودند: نگرانی من از این نیست که یک حرفی زده شود و از کسی انتقاد شود، نه یک نفر انتقاد می‌کند و یک نفر هم جواب می‌دهد. نگرانی من از رایج شدن اخلاق بی‌انصافی در جامعه است. خدمات فراوانی انجام می‌گیرد، انسان همه را کنار بگذارد و به یک نقطه ای بچسبد، این درست نیست. البته این خطاب به همه است، این را ما به شخص خاصی به گروه خاصی به جناح خاصی عرض نمی‌کنیم، این را به همه عرض می‌کنیم. همه مراقب باشند یکدیگر را تخریب نکنند، این فضای تخریب فضای خوبی نیست مردم هم خوششان نمی‌آید.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: این را حالا در حضور شما مردم به آن حضرات می‌گویم؛ اگر شما خیال می‌کنید که از اینکه شما بیایید بنشینید و مذمت کنید، از فلان مسئول و فلان جریان، مردم لذت می‌برند و خوششان می‌آید، اشتباه می‌کنید مردم از فضای تخریب خوششان نمی‌آید.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


شنبه و چهارشنبه؛ بانکها دیرتر باز می‏شود

شنبه 87 شهریور 30 ساعت 12:0 صبح
به منظور استفاده بهتر از لیالی پرفیض قدر ، بانک ها شنبه و چهارشنبه هفته آینده یک ساعت دیرتر آغاز بکار می ‌کنند.
روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با تصمیم دولت در خصوص آغاز به کار دستگاه های دولتی با یکساعت تاخیر در روزهای شنبه (30 شهریور ) و چهارشنبه ( سوم مهر ) به منظور استفاده بهتر از لیالی پرفیض قدر، بانک ها نیز در این روزها یکساعت دیرتر آغاز بکار می‌ کنند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


آزادی بیان میراث خاتمی برای جامعه ایران

جمعه 87 شهریور 29 ساعت 11:0 عصر
یک عضو شورای مرکزی حزب مشارکت ایران اسلامی گفت: آزادی بیان ارث خاتمی برای جامعه ایران بود.

علی مزروعی  در خصوص سخنان اخیرسخنگوی دولت مبنی بر اینکه منتقدین و مخالفان به حد کافی از خجالت دولت درآمدند، گفت: فکر می‌‏کنم آقای الهام به دلیل مشغله‌‏های کاری فراوان، گذشته را از یاد برده است.

وی تصریح کرد: گویا آقای الهام فراموش کرده است که در دوران اصلاحات، چه انتقاداتی را به دولت روا می‌‏داشت.

عضو شورای مرکزی حزب مشارکت با بیان اینکه فضای باز وآزادی بیان دستاورد دولت اصلاحات است، اظهار داشت: در زمان دولت اصلاحات، رسانه‌‏هایی مانند صداوسیما و مطبوعات مخالف، هر چه خواستند، بیان کردند که این انتقادات و تخریب‌‏ها را در دوران دولت نهم شاهد نبودیم.

نماینده مجلس ششم افزود: آزادی بیان، ارثی است که از زمان خاتمی در جامعه باقی مانده و منحصر به دولت نهم نیست.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


انصراف مرادی از قضاوت در جام جهانی

جمعه 87 شهریور 29 ساعت 10:0 عصر
داور بین المللی فوتبال گفت: از قضاوت در جام جهانی انصراف دادم، چراکه خانواده و شرافتم اهمیت بیشتری دارد. 
   
 مسعود مرادی اظهار داشت: برای کناره گیری از جام جهانی دلایلی داشتم که مهمترین آن اتفاقاتی بود که بعد از دیدار پرسپولیس و مس رخ داد. صحبت هایی نقل شد مبنی بر اینکه بعد از قضاوت در المپیک شانس حضور در جام جهانی را ندارم و در مجموع از سوی عزیزانی که دستی بر آتش داوری دارند جو خوبی به وجود نیامد.

وی افزود: در المپیک بسیار موفق بودم و مسابقه پرسپولیس و مس اولین دیداری بود که در ایران بعد از المپیک سوت می‌زدم. انتقاد را می‌پذیرم؛ اما متاسفانه بعد از این دیدار از نظر اعتقادی، فنی و شخصیتی فشار و تخریب زیادی علیه من شد و برخوردی که با من صورت گرفت حتی با کاروان ورزشی ایران در المپیک ایران انجام نشد.

مرادی تاکید کرد: رفتن به جام جهانی برایم کاری سخت و پرخطر شده بود، اگر چه قضاوت در این رقابت ها آرزوی هر داوری است؛ اما برایم مسائل اخلاقی، شخصیتی، فرهنگی و امنیت جانی بسیار مهمتر از مسائل ورزشی است.

داور بین المللی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: یک روز قبل از قضاوت من در کویت در شهر مشهد و مسابقه پرسپولیس و پیام علیه من و رئیس کمیته داوران فحاشی می‌کنند آن هم در ماه مبارک رمضان و در حالی که من در ایران حضور نداشتم.

وی ادامه داد: در ورزشگاه آزادی نیز صندلی و بطری به طرفم پرتاب کردند و مورد فحاشی قرار گرفتم. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه زنده به تماشاگران خود حق می‌دهد که علیه اشتباه داوری واکنش نشان دهند و این را حق هواداران خود می‌داند. من که معتقدم اشتباه نکردم؛ اما اگر داوری اشتباه کرد آیا باید چنین عکس العملی نسبت به وی نشان داده شود؟ امنیت خانواده ام به خطر افتاد.  

این در حالی ست که سوت های اشتباهه این داور باعث تغییر نتایج مختلف در بازی های مختلف بخصوص علیه سرخآبی های پایتخت شده بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


بی بی سی: سازمان دهندگان تجمعی اعتراضی علیه رئیس جمهور ایران که قرار است هفته آینده در نیویورک برگزار شود برنامه سخنرانی سارا پی لین، نامزد معاونت ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه، را لغو کرده اند.

این تصمیم چند روز پس از آن گرفته می شود که اعلام شد هیلاری کلینتون، سناتور دموکرات، از حضور در این تظاهرات خودداری می کند.

"ائتلاف ملی برای توقف ایران، همین حالا" که گروهی از یهودیان آمریکا آن را سازمان داده اند روز پنجشنبه گفت که تجمع خود را بدون "شخصیت های سیاسی آمریکا" برگزار خواهد کرد و خانم پی لین در آن شرکت نخواهد کرد.

تصمیم این گروه جان مک کین، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات، را خشمگین کرده است. او رقبای دموکرات خود را متهم کرد با فشار بر این گروه باعث لغو دعوت از پی لین بوده اند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


دستیار قطبی به استقلال پیوست

جمعه 87 شهریور 29 ساعت 8:0 عصر
مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از قول من دروغ می‌نویسند؛ اما با میل خودم به استقلال می‌روم.  
محمد مرزبان اظهار داشت: کار با کادر فنی استقلال برایم افتخار بزرگی است، چون پرافتخارترین تیم آسیا است.

وی ادامه داد: برخی از قول من دروغ می‌نویسند و به دنبال منافع شخصی هستند که متاسفانه در فوتبال ایران رخنه کرده است. تا امروز در مورد کادر فنی استقلال حرفی نزده‌ام چون حق این کار را ندارم.

مربی فصل گذشته پرسپولیس عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی و کادر فنی این تیم از بهترین‌های فوتبال ایران هستند. امیدوارم اگر به من اعتماد شود، در هر نقطه استقلال، فردی پرتلاش و تاثیرگذار باشم.

مرزبان خاطر نشان ساخت: کاری به پرسپولیس ندارم. فقط نباید فراموش کنند که افشین قطبی این تیم را در فصل قبل به تنهایی قهرمان نکرد؛ بلکه یک تیم او را حمایت کردند. 


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


محمد باقر قالیباف امروز در نماز جمعه مشهد شرکت کرد.

 دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران ظهر امروز با حضور در نماز جمعه مشهد، در پایان نماز جمعه در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای مصاحبه گفت: این فضای معنوی امروز به من اجازه صحبت نمی‌دهد و اصلا صحبت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده است عید فطر زمان اعلام کاندیداتوری‌ شما در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم خواهد بود، تصریح کرد: به این شایعات گوش ندهید.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


مسعود فاتح : چندی است که مطالبی از فردی معلوم الحال به نام حسین درخشان در برخی رسانه ها منعکس می شود. آغاز این حرکت رسانه ای که از سوی برخی روزنامه ها و سایت های منتسب به جریانی خاص آغاز شده است جریانی هدف مند در راستای استفاده از یک عنصر معلوم الحال و بی آبرو برای تخریب است.

بنده به جهت آنکه از نخستین سال های شکل گیری جریان رسانه یی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سردبیری سرویس جامعه اطلاعاتی ایسنا را بر عهده داشتم وقایع مرتبط با سایت های اینترنتی و وبلاگ ها را به صورت مستمر پیگیری می کردم.

در آن سال ها دست نوشته هایی به نقل از وبلاگ نویسی به نام حسین درخشان در صفحه اینترنت برخی روزنامه ها به چشم می خورد که به جهت داشتن مخاطب خاص توجه اذهان عمومی را به خود جلب نمی کرد.

بعدها وی با هدف راهیابی به خاک آمریکا راهی کانادا شد و به جهت تلاطمی که در زندگی فردی اش پیش آمد سرگردان سال ها در آن دیار ماندگار شد.

کسانی که نوشته هایش را دنبال می کردند به یاد دارند که وی به کرات پا را از گلیم خود فراتر نهاد و به حرمت شکنی مقدسات و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت که البته وبلاگش در داخل ایران فیلتر شد.

چند سال پیش که به جهت حضور در اجلاس جامعه اطلاعاتی تونس به همراه تیمی از وزارت ارتباطات در آن کشور حضور داشتم او را دیدم. از مشکلاتش در زندگی شخصی برای برخی دوستانش تعریف می کرد و مشکلاتی که به جهت حضور غیرقانونی در آمریکا برایش پیش آمده و مجبور به ماندن در کانادا شده است را شرح می داد. بالاخره او به آرزویش رسید و وارد خاک آمریکا شد.       

روزی که روزنامه ای دولتی مطلبی از او را نقل کرد بسیار شگفت زده شدم چرا که کسانی که دستی در رسانه دارند و او را می شناسند و نوشته هایش را به یاد دارند هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند در ادبیات وارد در نظام رسانه های کشور عزیزمان نامی از او بیاورند. شاید آن زمان اقدام این روزنامه دولتی را بیشتر یک حرکت نسنجیده پنداشتم تا هدف مند.

ولی امروز تیتری دیگر برگرفته از وبلاگ درخشان در یکی از این سایت ها نظرم را به خود جلب کرد که خبر از پروژه تخریب رئیس جمهور پیشین کشورمان می داد. اقدامی ناصواب که هر کسی در آن شریک نمی شود. انتظار می رود مخالفان حضور جناب آقای خاتمی در انتخابات آتی حداقل از افراد موجه تری برای پیشبرد اهدافشان استفاده کنند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


مقام معظم رهبری در خطبه دوم نماز جمعه تهران فرمودند: یک نفر پیدا می‌شود درباره مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند اظهار نظر می‌کند، البته این اظهار نظر غلطی است. اینکه گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم این حرف درستی نیست، حرف غیرمنطقی است.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران روزه دار تهرانی اظهار داشتند: دو سه مساله کوچک و کم اهمیتی که وجود دارد و از اینها سعی می‌شود برای التهاب استفاده شود را عرض می‌کنم برای اینکه درب گفتگوها بسته شود. یک نفر پیدا می‌شود درباره مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند یک اظهار نظر می‌کند، البته این اظهار نظر، اظهار نظر غلطی است. اینکه گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم این حرف درستی نیست، حرف غیرمنطقی است.

ایشان بیان داشتند: مردم اسرائیل مگر چه کسانی هستند؟ همان کسانی هستند که غصب خانه، غصب سرزمین، غصب مرزعه و غصب تجارت به وسیله همین‌ها دارد، انجام می‌گیرد. سیاهی لشکر عناصر صهیونیست همین‌ها هستند. نمی‌شود ملت مسلمان نسبت به افرادی که اینجوری عامل دست دشمنان اساسی دنیای اسلام هستند، بی تفاوت باشد، نه. ما با یهودی ها هیچ مشکلی نداریم، با مسیحی ها هیچ مشکلی نداریم، با اصحاب ادیان در دنیا هیچ مشکلی نداریم، اما با غاصبان سرزمین فلسطین چرا، مشکل داریم. غاصب هم فقط رژیم صهونیستی نیست. این موضع نظام است این موضع انقلاب و موضع مردم است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: حالا کسی حرفی می‌زند اشتباه ، عکس العملی‌هایی هم در مقابل آن نشان داده می‌شود. خوب مساله را باید تمام کرد. اینکه یک روز یک نفر از این طرف بگوید، یکی از آن طرف بگوید، یکی اینجور استدلال کند، یکی از آن طرف حرف بزند، این درست نیست، این التهاب آفرینی است؛ حرفی بود گفته شد و اشتباه بود و تمام. موضع جمهوری اسلامی و موضع دولت جمهوری اسلامی هم این نیست.

ایشان در ادامه تاکید کردند: این با کشورهای دیگر فرق می‌کند که مردمش روی سرزمین غصبی ننشستند. شهرک های یهودی نشین امروز به وسیله همین مردمی که گفته می‌شود مردم اسرائیل، به وسیله همین‌ها پر شده. همین ها هستند که دولت جعلی صهیونیست اینها را مسلح کرده است بر علیه مردم مسلمان فلسطینی که فلسطینی ها جرات نکنند نزدیک این شهرکها بشوند، همین هستند دیگر. خوب این حرف خطایی بود، حرف درستی نبود. این را نباید وسیله التهاب قرار داد. من خواهش می‌کنم از همه، اینجور مسائل کوچک و مسائل جزئی را، حرفی بر زبان کسی جاری می‌شود، مطلبی گفته می‌شود، این را وسیله‌ای قرار ندهند برای اینکه مدتی جریان سازی و مساله آفرینی بشود در سر تا سر کشور، یک عده موافق یک عده مخالف سر قضیه ای پوچ، خوب موضع نظام مشخص است، تمام شد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >