سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

بمب‌های ساعتی تبریز

پنج شنبه 86 خرداد 31 ساعت 5:0 صبح
شهردار تبریز با انتقاد از عدم توجه مسئولان به انتقال لوله‌های نفت و گاز به خارج از شهر گفت: اسکان دادن مردم بی‌گناه که از عواقب محل سکونت خود اطلاعات چندانی ندارند فاجعه است.

نوین افزود: متأسفانه‌ در گذشته نه چندان دور با توسعه شهر، اینک چندین هزار نفر از مردم تبریز بر روی لوله‌های نفت بدون اطلاع از خطرات و عواقب ناشی از آن اقدام به ساخت و ساز نموده‌اند که هر آن احتمال فاجعه به مراتب شدید‌تر از حوادث سیل و زلزله در انتظار ساکنان همین محل‌ها می‌باشد.

شهردار تبریز هشدار داد: ما امروز وظیفه داریم قبل از وقوع هر گونه حادثه، موضوع را به مسئولان‌ امر برسانیم و عواقب بعدی به عهده کسانی است که سهل انگاری می‌نمایند.

وی تاکید کرد: انتقال لوله‌های نفت و گاز به خارج از محدوده شهری به عهده وزارت نفت می‌باشد اما متأسفانه‌ به دلایل هزینه بالای انتقال، این وزارت خانه می‌خواهد هزینه آن را به گردن شهرداری تبریز بیندازد‌.
نوین در ادامه اظهار نمود: از نمایندگان محترم تبریز و سایر مسئولان استانی انتظار می‌رود با جدیت تمام به رفع این معضل در اسرع وقت اقدام نمایند تا خدای نکرده شاهد حوادث اسفبار نباشیم.

شهردار تبریز در ادامه سخنانش با تاکید بر ضرورت مدیران برای رضایت شهروندی گفت: من احساس می‌کنم که در پاره‌ای از مسائل ما به مردم زور می‌گویم، لذا مدیران شهرداری تلاش کنند هرآنچه را که منع قانونی ندارد برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند و از تشریفات زائد و بوروکراسی خوداری نمایند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]