سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حجت الاسلام قدرت الله علیخانی با تاکید بر این که جبهه اصلاحات در حال تقویت فضای انتخابات است گفت: جبهه اصلاحات از هر دو کاندیدای موجود حمایت می کند، چرا که پیروزی هر کدام از آنها پیروزی اصلاحات است.

نماینده مردم قزوین درخانه ملت  با بیان این که در حال حاضر نمی توان اعلام نظر رسمی در مورد فرد خاصی داشت، بر دعوت مردم برای حضور بیشتر و تقویت جبهه اصلاحات تاکید کرد و گفت: در حال حاضر باید تمام تلاشمان را به کار بریم تا با پیروزی یکی از دو کاندیدای اصلاح طلب، اصلاحات به مسیر خود ادامه دهد.

وی با تاکید بر این که برای گرم کردن فضای انتخاباتی هر کدام از کاندیداها باید بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند خاطرنشان کرد: خوشبختانه آقایان کروبی و موسوی هر کدام از یکدیگر به خوبی و به نیکی یاد می کنند و موجب اعتماد یکدیگر هستند.

وی اضافه کرد: بنابراین ادامه این روند بستگی به هواداران این دو شخصیت دارد که باید فضا را به گونه ای رقم بزنند که تخریبی صورت نگیرد، زیرا تخریب هر کدام از آنها تخریب اصلاحات وتقویت هر کدام نیز تقویت اصلاحات را به دنبال خواهد داشت.

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس حفظ حرمت‌ها در تمامی زمینه‌ها، ایجاد امکانات برای کاندیداها، بازگشایی دانشگاه‌ها به روی کاندیداها و رفع موانع را نیز از جمله مواردی عنوان کرد که می تواند در گرم کردن فضای انتخابات موثر باشد.

وی با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور، این گونه سفرها را به طور طبیعی تبلیغ انتخاباتی محسوب کرد و یادآور شد: همانطور که رییس جمهور در سفرهای استانی تمامی امکانات را در اختیار دارد می تواند این فضا و زمینه را نیز برای کاندیداهای دیگر فراهم کند.

علیخانی با دادن احتمال ورود شخصیت ها و یا شخصیتی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری دهم تصریح کرد: قطعا جبهه اصلاحات از حضور افراد متعدد استقبال خواهد کرد؛ چرا که موجب حضور و مشارکت مردم می شود.

وی با اشاره به احتمال حضور قالیباف و محسن رضایی در صحنه انتخابات گفت: به نظر می رسد که هر کدام از این آقایان سعی دارند تا دیگری را راضی به حضور کنند، این مساله جای خوشحالی دارد، زیرا حضور آنها موجب تقویت جبهه اصلاحات خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در خانه ملت با اشاره به گرم شدن فضای انتخابات در استان قزوین خاطرنشان کرد: ستادهای انتخاباتی کاندیداها در استان قزوین شروع به فعالیت کرده‌اند و قصد دارند تا مشارکت مردم را در پای صندوق های رای بالا ببرند، البته ما تابع مردم و ‌آراء خواهیم بود.

وی در پایان نیز یادآور شد که فراکسیون اقلیت مجلس با برگزاری جلسه عمومی نهایتا حمایت از یک نفر را اعلام خواهد کرد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]