سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جنگ دو سازمان صدا و سیما و تربیت بدنی می رود که بالا بگیرد.
 دلیلش هم رفتار سازمان در قبال عادل فردوسی پور و 90 است. اتفاقاتی که طی 2، 3 هفته اخیر افتاده که آخرش رسید به ماجراهای دوشنبه شب باعث شده عزت الله ضرغامی حسابی فکر تلافی بیفتد.
 الآن مدت هاست که حس می شود _ فقط حس می شود _ صدا و سیما رابطه خوبی با تربیت بدنی ندارد. چه آن موقع که در شبکه 3 جواد خیابانی به نتایج ضعیف در المپیک می تاخت، چه زمان قرارداد حق پخش تلویزیونی و چه حالا سر برنامه 90 این موضوع کاملا واضح است.
حالا ضرغامی در حمایت از برنامه 90 قصد دارد حرکت ویژه ای بکند:« که اگر پنج شنبه و جمعه در بازیهای لیگ برتر دوربین های صداوسیما به ورزشگاه ها راه داده نشود، صبح شنبه قرارداد حق پخش تلویزیونی یک طرفه فسخ خواهد شد.»
پس از شنیدن این خبر سراغ مهدی تاج، نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران رفتیم که او کاملا اظهار بی اطلاعی کرد. در آن سو سردار عزیز محمدی، رییس سازمان لیگ برتر هم این اخبار را تنها شایعه خواند:«من چیزی نشنیدم. اما به هر حال طبق بندهای این قرارداد امکان فسخ یک طرفه آن وجود ندارد.»
البته نکته اصلی این است که تهدید ضرغامی تنها منوط به راه ندادن دوبین های برنامه 90 به استادیوم است که خبر راه ندادن دوربین ها از هم از سوی هیچ یک از مراجع مرتبط تایید نشد.
ضرغامی همچنین ضمن تاکید بر فعالیت پرقدرت نود در شبکه سه، دستور داده است در خصوص مسایل پیش آمده در برنامه دوشنبه شب گروهی مسئول بررسی دلایل قطع سرویس SMS شده و همچنین گروه دیگری با مستندات و مدارک موجود ماجرای دستور تعلیق همکاری با نود را به وی گزارش دهند

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]