سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

تصمیم میرحسین منوط به تصمیم خاتمی است

سه شنبه 87 آبان 28 ساعت 10:0 صبح
یک عضو بنیاد باران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با شناختی از مهندس موسوی دارم ایشان تا زمان اعلام نظر قطعی خاتمی درباره آمدن یا نیامدن رسما تصمیم به حضور در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد گرفت.

عبدالله ناصری  اظهار کرد: شرایط به گونه ای است که بسیاری از فعالان سیاسی آن را پیش‌بینی نمی‌کردند. شنیده‌های ما حاکی از این است که بخشی از اصولگرایان شاخص هم به آقای موسوی پیغام داده واز ایشان تقاضا کرده‌اند که وارد عرصه انتخابات شوند.

وی افزود: من معتقدم اگر ایشان به هر دلیلی تصمیم به حضور در انتخابات بگیرد؛ اگرچه اصلاح‌طلب و وابسته به خط امام(ره) است، اما قطعا مقداری از آرای جریان اصولگرا را نیز همراه خود خواهد داشت.

وی تصریح کرد: معتقدم از آن‌جایی‌ که شرایط حادتر شده، حتی کسانی مثل آقای موسوی که سال‌ها از عرصه سیاست کناره‌گیری کرده بودند، به این دغدغه افتاده‌اند که فعالیت سیاسی‌شان را دنبال کنند و اصل فعالیت را چه در قالب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و چه شکل دیگری بپذیرند که این دغدغه را باید به فال نیک گرفت.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: برداشت من این است که اگر ایشان تصمیم به نامزدی در انتخابات بگیرند حتما آن را منوط به مشخص شدن وضعیت آقای خاتمی می‌کنند. همه منتظر هستند وضعیت آقای خاتمی مشخص شود، جبهه اصلاحات هم به صورت گسترده و فراگیر منتظر اعلام نظر ایشان است.

وی ادامه داد: فضایی که برخی رسانه‌های جریان راست ارایه می‌دهند و تحلیل هایی که آن‌ها تعقیب می‌کنند به ویژه با توجه به نظر سنجی‌های جدید نشانگر افزایش نگرانی‌ها نسبت به حضور آقای خاتمی است. علاوه بر این اختلاف جدی در جناح مخالف اصلاحات وجود دارد جریانی قوی عبور از نامزد اصلی طیفی از اصولگرایان را مطرح می‌کند و خیلی از آن‌ها به جمع‌بندی رسیده‌اند که باید نامزدی غیر از او را مطرح کرد و این تحلیل‌ها نیز در همین چارچوب است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]